Zaļā uzņēmējdarbība Latvijā: Patērētāju attieksmes novērtējums
Author
Jātniece, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Elīna Jātniece. Bakalaura darbs “Zaļā uzņēmējdarbība Latvijā: Patērētāju attieksmes novērtējums”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz literatūras analīzi par zaļo uzņēmējdarbību un patērētāju attieksmes veidojošajiem elementiem, kā arī autores veikto analīzi un pētījumu par situāciju Latvijā un Igaunijā, izstrādāt ieteikumus zaļās uzņēmējdarbības attīstībai Latvijā. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta zaļās uzņēmējdarbības attīstības vēsture, raksturoti patērētāju attieksmi ietekmējošie faktori un analizēta to ietekme uz uzņēmējdarbības attīstību. Otrajā nodaļā tiek analizēta zaļās uzņēmējdarbības vide Latvijā un Igaunijā no tiesiskā regulējuma, ekoinovāciju un uzņēmējdarbības attīstības iespēju aspektiem. Trešajā nodaļā tiek analizēti autores veidotās aptaujas rezultāti, veikti secinājumi par patērētāju attieksmi pret zaļo uzņēmējdarbību Latvijā. Bakalaura darba apjoms ir 69 lapaspuses bez pielikumiem, 4 tabulas un 17 attēli. Elīna Jātniece. Bachelor’s thesis ‘Green entrepreneurship in Latvia: Consumers’ attitude assessment’. The aim of the bachelor’s thesis is to identify possible suggestions for the development of green entrepreneurship in Latvia based on the literature review, factors that influence consumers’ attitude and the analysis of the situation in Latvia and Estonia regarding the green entrepreneurship carried out by the author of the research. The first chapter summarizes the history of the green entrepreneurship; furthermore, factors that influence consumers’ attitude are described as well as their effect on the significance of development of entrepreneurship. The second chapter analyses the environment of green entrepreneurship in Latvia in the aspect of its legal order, eco-innovations, and their development opportunities. In the third chapter, the results of the survey are analysed; moreover, conclusions regarding the consumers’ attitude towards the green entrepreneurship in Latvia are drawn. The bachelor’s thesis consists of 69 pages (excluding appendices), 4 tables and 17 pictures.