AS VIRŠI-A klientu lojalitātes programmas mobilās aplikācijas ieviešana un attīstīšana.
Author
Puce, Rebeka Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “AS VIRŠI-A klientu lojalitātes programmas mobilās aplikācijas ieviešana un attīstīšana” mērķis ir izpētīt AS VIRŠI-A klientu lojalitātes programmas mobilās aplikācijas atbilstību klientu vēlmēm un sniegt ieteikumus tās attīstīšanai. Mūsdienu piesātinātajā konkurences situācijā, klientu lojalitātes programmu mobilās aplikācijas ir būtisks rīks klientu lojalitātes veidošanā un noturēšanā. Analizējot divu pētījumu rezultātus, darba autore secina, ka hipotēze apstiprinās, kā arī sniedz priekšlikumus AS VIRŠI-A lojalitātes programmas mobilās aplikācijas pilnveidei un attīstībai. Darbam ir trīs daļas – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Darba apjoms ir 101 lappuse, 25 attēli, 1 tabula un 16 pielikumi. Darbā izmantoti 54 literatūras avoti. Atslēgvārdi: lojalitāte, lojalitātes programmas, klientu apmierinātība, mobilās aplikācijas, mārketinga komunikācija. The aim of the master's thesis “Development and Implementation of Customer Loyalty Program Mobile Application in JSC VIRŠI-A” is to study the compliance of JSC VIRŠI-A customer loyalty program mobile application with customer wishes and to provide recommendations for its development. In today's saturated competitive environment, mobile applications of customer loyalty programs are an essential tool for building and maintaining customer loyalty. Analyzing the results of two studies, the author concludes that the hypothesis is confirmed, as well as provides proposals for the improvement and development of the mobile application of the JSC VIRŠI-A loyalty program. The work has three parts - theoretical, methodological and empirical. The volume of the work is 101 pages, 25 figures, 1 table and 16 appendices. The list of literature used consists of 54 sources. Keywords: loyalty, loyalty programs, customer satisfaction, mobile applicatons, marketing communication.