Show simple item record

dc.contributor.advisorKalvāne, Gunta
dc.contributor.authorKuciņa, Elza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-30T01:02:12Z
dc.date.available2021-06-30T01:02:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83927
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55112
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt WebQuest projektus starppriekšmetu saites īstenošanai ķīmijas un ģeogrāfijas mācību priekšmetu apguvē – kā, veidojot projektu darbus, kas balstīti uz WebQuest metodes, tiek nodrošināta starppriekšmetu saikne starp ķīmijas un ģeogrāfijas mācību priekšmetiem un šie projekti tiek integrēti mācību procesā, attīstot skolēnu pašvadīto mācīšanos. Darbā apkopota un analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par starppriekšmetu saikni, projektu darbiem, WebQuest metodi un pašvadīto mācīšanos. Tika izveidoti divi projekta darbi un aprobēts viens no šiem darbiem 9. klases ķīmijas un ģeogrāfijas mācību priekšmetā, izvērtētas skolēnu iegūtās zināšanas, pašvadītā mācīšanās un sadarbības prasmes. Starppriekšmetu projekti, izmantojot WebQuest metodi, attīsta skolēnu pašvadīto mācīšanos, teksta analīzi un pilnveido skolēnu zināšanas ķīmijas un ģeogrāfijas mācību priekšmetā. Skolēni starppriekšmeta projektu darba pašnovertēšanas anketā atzina, ka pašvadīti apgūstot mācību tēmu tiek iegūtas plašākas zināšanas un interese par mācību priekšmetiem. Darbā ir 69 lappuses, 17 attēli, 7 pielikumi, izmantotās literatūras sarakstā ir 28 avoti.
dc.description.abstractThe main objective of this document is to discover the cross-circular link in chemistry and geography using the WebQuest method. It also provides the methodological and scientific literature about the cross-circular link in both of these subjects as well as student’s projects and self-studying skills. Students can combine both of these learning subjects when using the WebQuest method for their projects in the education environment. This not only secures the scholar’s understanding between chemistry and geography, but it also develops the selfstudying skills. Student group working, self-studying and learnt skills were assessed during 2 different projects. One of these projects was approved in the year 9 learning environment. This project supported that using the WebQuest method while linking chemistry and geography subjects develop student self-learning skills and increase scholar knowledge. It also offers analysing the available text and is an important tool for self-development. This document consists of 69 pages, 17 pictures, 7 attachments and there are 28 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.subjectprojektu darbs
dc.subjectpašvadītā mācīšanās
dc.subjectķīmija
dc.subjectģeogrāfija
dc.titleWebQuest projekti starppriekšmetu saites īstenošanai ķīmijas un ģeogrāfijas apguvē
dc.title.alternativeWebQuest projects for cross-curricular learning in chemistry and geography
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record