Mācību video veidošana un izmantošana ģeogrāfijas stundās attālinātajā mācību procesā vidusskolā
Author
Reinholde, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izpētīt mācību video, tā izmantošanas iespējas un video veidošanu kā mācību metodi attālinātajā mācību procesā ģeogrāfijas stundās vidusskolā. Literatūras analīze veikta par veiksmīga videomateriāla kritērijiem, video izmantošanas un veidošanas iespējām mācību stundās. Empīriskajā daļā, ņemot vērā veiksmīga mācību video kritērijus, apkopoti, atlasīti, izveidoti, salīdzināti un aprobēti mācību video. Mācību video veidošana izmantota kā mācību metode. Pētījumā secināts, ka veiksmīga videomateriāla veidošana un jēgpilna izmantošana mācību stundās veicina skolotāja darba efektivitāti un skolēnu mācību procesu. The aim of the thesis is to study the notion of an educational video, the opportunities for its use, and video creation as a teaching method for secondary school geography during remote learning. The literature review has been carried out on the criteria of a successful video material, the opportunities of its application and creation for the purposes of a classroom use. The empirical part includes compiling, selecting, creating, comparing and approbating educational videos based on the criteria of a successful video material. Creation of an educational video has been used as a teaching method. The study arrives at a conclusion that creating of a successful educational video and its purposeful use during the lessons promotes both teacher’s performance efficiency and student learning process.