Показать сокращенную информацию
Jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
dc.contributor.advisor | Kalēja-Gasparoviča, Daiga | |
dc.contributor.author | Ēķupe, Dace | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:04:42Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:04:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 80959 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55398 | |
dc.description.abstract | Darba nosaukums: Jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Dace Ēķupe Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski analizēt jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšanu vizuālās mākslas nodarbībās. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa: tiek analizētas dažādu autoru teorētiskās atziņas par sociālo prasmju attīstību un to galvenajiem uzdevumiem jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī tiek analizēta literatūra par bērnu psiholoģisko raksturojumu. Īpaša uzmanība ir pievērsta vizuālās mākslas nodarbībām pirmskolā, to mācību saturam un pedagoģiskai darbībai. Empīriskā daļa: tiek analizētas vizuālās mākslas nodarbības, kurās tiek sekmētas jaunāka vecuma bērnu sociālās prasmes. Ir izstrādāti kritēriji bērnu sociālo prasmju novērtēšanai. Bērni tika novērtēti pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Kvalifikācijas darba struktūra sastāv no: ievada, 3 nodaļas, 41 lapām, 5 attēliem, 4 tabulām, 42 vienības izmantoto literatūras un avotu saraksts. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, vizuālās mākslas nodarbības, jaunākais pirmskolas vecums. | |
dc.description.abstract | Title of work: Promoting the social skills of children of the youngest age in visual art lessons in preschool. Author of the work: Dace Ēķupe Scientific Head of Work: Dr. Ped. Daiga Kalēja– Gasparoviča The aim of the study is to theoretically and practically analyse the promotion of the social skills of younger children of pre-school age in visual arts. The work consists of two parts: theoretical and empirical parts. The theoretical part: the theoretical knowledge of the various authors on the development of social skills and their main challenges for children of the youngest pre-school age is analysed, as well as the analysis of the literature on the psychological characteristics of children. Special attention is given to visual arts lessons in pre-school, the content of their teachings and teaching activities. Empirical part: Visual arts lessons that promote the social skills of younger children are analyzed. Criteria for evaluating the social skills of children have been developed. The children were evaluated at the beginning of the study and at the end of the study. The structure of the qualification work consists of: Introduction, Chapter 3, 41 pages, 5 images, 4 tables, a list of 42 units of literature and sources used. Key words: social skills, visual art lessons, the youngest pre-school age. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | sociālās prasmes | |
dc.subject | vizuālās | |
dc.subject | mākslas nodarbības | |
dc.subject | jaunākais | |
dc.subject | pirmskolas | |
dc.title | Jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Promoting the social skills of children of the youngest age in visual art lessons in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.