Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorĒķupe, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:42Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80959
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55398
dc.description.abstractDarba nosaukums: Jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Dace Ēķupe Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski analizēt jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšanu vizuālās mākslas nodarbībās. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa: tiek analizētas dažādu autoru teorētiskās atziņas par sociālo prasmju attīstību un to galvenajiem uzdevumiem jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī tiek analizēta literatūra par bērnu psiholoģisko raksturojumu. Īpaša uzmanība ir pievērsta vizuālās mākslas nodarbībām pirmskolā, to mācību saturam un pedagoģiskai darbībai. Empīriskā daļa: tiek analizētas vizuālās mākslas nodarbības, kurās tiek sekmētas jaunāka vecuma bērnu sociālās prasmes. Ir izstrādāti kritēriji bērnu sociālo prasmju novērtēšanai. Bērni tika novērtēti pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Kvalifikācijas darba struktūra sastāv no: ievada, 3 nodaļas, 41 lapām, 5 attēliem, 4 tabulām, 42 vienības izmantoto literatūras un avotu saraksts. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, vizuālās mākslas nodarbības, jaunākais pirmskolas vecums.
dc.description.abstractTitle of work: Promoting the social skills of children of the youngest age in visual art lessons in preschool. Author of the work: Dace Ēķupe Scientific Head of Work: Dr. Ped. Daiga Kalēja– Gasparoviča The aim of the study is to theoretically and practically analyse the promotion of the social skills of younger children of pre-school age in visual arts. The work consists of two parts: theoretical and empirical parts. The theoretical part: the theoretical knowledge of the various authors on the development of social skills and their main challenges for children of the youngest pre-school age is analysed, as well as the analysis of the literature on the psychological characteristics of children. Special attention is given to visual arts lessons in pre-school, the content of their teachings and teaching activities. Empirical part: Visual arts lessons that promote the social skills of younger children are analyzed. Criteria for evaluating the social skills of children have been developed. The children were evaluated at the beginning of the study and at the end of the study. The structure of the qualification work consists of: Introduction, Chapter 3, 41 pages, 5 images, 4 tables, a list of 42 units of literature and sources used. Key words: social skills, visual art lessons, the youngest pre-school age.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectvizuālās
dc.subjectmākslas nodarbības
dc.subjectjaunākais
dc.subjectpirmskolas
dc.titleJaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the social skills of children of the youngest age in visual art lessons in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record