Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorOzoliņa, Dinija Sonora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:43Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80982
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55400
dc.description.abstractTemats - 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore – Dinija Sonora Ozoliņa Darba vadītāja – Mg. paed., Mg.psych. Ilze Kricka Pētījuma mērķis: izpētīt veidus, kas sekmētu bērnu adaptāciju pirmsskolā un veikt praktisko pētījumu par bērnu adaptācijas norisi pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskā darba daļā tika analizēta zinātniskā literatūra par 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu pirmsskolā un izpētītas metodes, kas sekmētu adaptāciju. Atziņas par adaptācijas procesu, izpētīt, cik svarīga ir pirmsskolas skolotāju loma adaptācijas posmā. Teorētiskās atziņas tika aizgūtas no tādiem autoriem kā S.Gailuma, V.Golubina, H.Gudjons, D.Dzintare, Š.Gazala, A.Špona, I.Pontāga un citu autoru atziņām. Empīriskajā daļā darba autore raksturo bērnus pēc viņu uzvedības īpatnībām, emocionāla stāvokļa un to analizē. Veic pedagogu anketēšanu par adaptācijas ietekmējošiem faktoriem. Atslēgas vārdi: bērns, adaptācija, pirmsskola, pedagogs. Lapaspušu skaits: 47 lpp. Attēlu skaits: 1 attēls. Tabulu skaits: 10 tabulas. Literatūras un citu avotu saraksts: 21 literatūras avots. Pielikumu skaits: 2 pielikumi.
dc.description.abstractTheme – Promoting the adaptation of 2-3 year old children in a pre-school educational institution Author – Dinija Sonora Ozoliņa Head of work - Mg. paed., Mg.psych. Ilze Kricka Job objective – explore a number of ways to encourage children to adapt to preschool and carry out a practical study on child adaptation in preschool. The work consists of two parts: theoretical and practical parts. Theoretical analysis of the pre-school adaptation process for 2-3-year-olds and analysis of ways to encourage adaptation, lessons on adaptation, study the importance of the role of preschool teachers at this stage of adaptation. The theoretical knowledge were derived from authors such as: S.Gailuma,V.Golubina, H.Gudjons, D.Dzintare, Š.Gazala, A.Špona, I.Pontāga and other authors' works. In the empirical part, the work author studies children according to the peculiarities of their behavior, their emotional condition, and analyzes it. Carry out a survey of teacher about the factors influencing adaptation. Keywords: children, adaptation, pre-school, teacher. Number of pages: 47 pages. Number of pictures: 1 picture. Number of tables: 10 charts. List of literature and other sources: 21 sources of literature. Number of attachments: 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērns
dc.subjectadaptācija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectpedagogs
dc.title2- 3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting the adaptation of 2-3 year old children in a pre-school educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record