Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorBramberga, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:55Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81364
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55491
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir “3-4 gadu vecu bērnu sensorās attīstības veicināšana, izmantojot tehnoloģiju mācību jomu”. Darba gaitā tiek analizēti bērnu sensorās attīstības procesi pedagogu un psihologu darbos, kā arī tiek pētīti pedagoģiskie paņēmieni bērnu sensorās attīstības veicināšanai. Darba mērķis – teorētiski izpētīt un praktiskajā darbā pārbaudīt 3-4 gadu vecu bērnu sensoro spēju veicināšanas iespējas, izmantojot tehnoloģiju mācību jomu. Pētījums tiek veikts, izmantojot vairākus tehnoloģiju mācību jomas veidus bērnu ikdienas radošajā un mācību procesā, saistot to ar doto mēneša tēmu un dienas nodarbību plānu. Diplomdarba pirmajā daļā tiek veikta teorētiska bērnu sensorās attīstības izpēte, balstoties uz teorētiskajām atziņām, kā arī konkrētā bērnu vecumposma sensorās attīstības raksturojums. Otrajā daļā tiek apskatīta tehnoloģiju mācību joma kā sensorās attīstības veicināšanas līdzeklis, kā arī aprakstītas konkrētajā pētījumā veiktās pedagoģiskās darbības un izmantotie materiāli. Trešajā daļā, balstoties uz teorētisko analīzi, autore apraksta pētījumā izmantotās metodes, sniedz pētāmās grupas bērnu raksturojumu, kā arī pētījuma gaitas un rezultātu aprakstu. Atslēgvārdi: sensorā attīstība, 3-4 gadus veci bērni, tehnoloģiju mācību joma.
dc.description.abstractThe title of the diploma work is “Promoting the Sensory Development of 3-4-year-old Children using Technology Education”. The author of the work analyzes children’s sensory development processes on the basis of teaching and psychological theories, as well as researches pedagogical methods in order to develop children’s sensory skills. The aim of the work is to explore theoretically and test in practical work the possibilities of 3-4-year-old children's sensory abilities using the technology training field. The work has been researched using a number of types of technology learning in the day-to-day creative and learning process of children, linking it to a given monthly topic and a daily lesson plan. The first part of the diploma work is based on the theoretical study of the sensory development of children, as well as it describes the sensory development of a particular age group there. The second part deals with the field of technology training as a means of promoting sensory development, and even more, it represents the pedagogical activities and materials used in the specific research. In the third part, based on theoretical analysis, the author illustrates the methods used in the research, provides a description of the children of the study group, and gives a summary of the progress and results of the research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsensorā
dc.subjectattīstība
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjecttehnoloģiju
dc.subjectmācību joma
dc.title3-4 gadus vecu bērnu sensorās attīstības veicināšana, izmantojot tehnoloģiju mācību jomu
dc.title.alternativePromoting the Sensory development of 3-4-year-old Children using Technology Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record