Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorStrante, Ivo
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:11Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82722
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55604
dc.description.abstractDarbā autors veicis apzinātības praktizēšanas aprakstu, analizējis apzinātības praktizēšanas ieguvumus un ietekmi emocionālās mācīšanās kontekstā uz skolotāju labbūtību un profesionālo jomu, kā arī dažādos ieguvumus audzēkņiem. Ņemot vērā, ka izglītības sistēmas visā pasaulē būtiski balstās uz pedagogu profesionālo pilnveidi, kā primāro mehānismu, lai panāktu uzlabojumus izglītībā vispār, (McChesney & Aldridge, 2019) autors analizē profesionālās pilnveides programmas apzinātībā, kā arī apraksta kvalitatīvu pētījumu par apzinātības praktizēšanas ietekmi uz pedagogu profesionālo un personisko jomu. Pētījumā gūts apstiprinājums, ka apzinātības praktizēšana pedagogu profesionālajā pilnveidē var risināt ne tikai skolotāju labbūtības problēmas, bet arī uzlabot pedagogu profesionālo sniegumu, kā arī būt centrālais instruments sociāli emocionālās mācīšanas ieviešanā mācību iestādēs.
dc.description.abstractIn his work the author describes mindfulness practice as well as analyzes its benefits and how it influences teachers wellbeing, professional performance as well as benefits for students in the context of social emotional learning. Taking into consideration that teacher professional development is primary mechanism for improving education in general, author analyzes professional development programs in mindfulness practice for teachers as well as describes qualitative study about mindfulness practice impact on teachers personal as well as professional performance. The study confirmed that teacher professional development in mindfulness practices can address not only wellbeing issues, but also increase professional performance of the teachers and to be the central vehicle of introduction of social emotional learning into to schools.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectapzinātība
dc.subjectskolotāju profesionālā pilnveide
dc.subjectsociāli emocionālā mācīšanās
dc.subjectemocionālā inteliģence
dc.subjectstresa vadība
dc.titleApzinātības praktizēšana skolotāju profesionālajā pilnveidē
dc.title.alternativeMindfulness Practice in Teacher Professional Development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record