dc.contributor.advisor | Ivanova, Ilze | |
dc.contributor.author | Bērziņa, Elīna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:05:19Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:05:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 83216 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55661 | |
dc.description.abstract | Elīnas Bērziņas diplomdarbs “Sociālās atstumtības mazināšanas iespējas 5. – 7. klašu grupā X vidusskolā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Mērķis ir raksturot sociālo atstumtību, veikt pētījumu par sociālo atstumtību, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu sociālās atstumtības mazināšanai 5. -7. klasēs. Darba teorētiskajā daļā raksturots sociālās atstumtības jēdziens, tā vēsture, sociālās atstumtības ietekmējošie faktori un mazināšanas iespējas skolā. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālo atstumtību 5. – 7. klasēs, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma sociāli atstumtiem izglītojamiem un veikta tās aprobācija un analīze. Atslēgvārdi: sociālā atstumtība, skolēni, sociālpedagoģiskā darbība. | |
dc.description.abstract | Diploma thesis by Elīna Bērziņa “Social exclusion mitigation possibilities in the 5th – 7th grade group in X secondary school” has been developed at the University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art, Department of Teacher Education. The aim of the paper is to describe social exclusion, conduct research on social exclusion, develop and test a program of social pedagogical activities to reduce social exclusion in 5th - 7th grades. The theoretical part of the work describes the concept of social exclusion, its history, factors influencing social exclusion and its reduction possibilities at school. The practical part describes the research on social exclusion in 5th - 7th grades. A sociopedagogical action program for socially excluded students has been developed. Approbation of the program and analysis of the obtained results have been performed. Keywords: social exclusion, students, social pedagogical activity. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | sociālā atstumtība | |
dc.subject | skolēni | |
dc.subject | sociālpedagoģiskā darbība | |
dc.subject | social exclusion | |
dc.subject | students | |
dc.title | Sociālās atstumtības mazināšanas iespējas 5. – 7. klašu grupā X vidusskolā | |
dc.title.alternative | Social Exclusion Mitigation Possibilities in the 5th – 7th Grade Group in X Secondary School | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |