Sociālā pedagoga darbība moderno tehnoloģiju izmantošanā socializācijas procesa veicināšanai 4. - 9. klasēs
Author
Cekule, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Ievas Cekules diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība moderno tehnoloģiju izmantošanā socializācijas procesa veicināšanai 4. – 9. klasēs” izstrādāts ar mērķi raksturot un analizēt moderno tehnoloģiju izmantošanas paradumu ietekmi uz socializācijas procesiem, kā arī izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu Trikātas pamatskolas skolēnu socializācijas procesa veicināšanai. Diplomdarba teorētiskajā daļā ir raksturots socializācijas jēdziens, moderno tehnoloģiju ietekme un to izmantošana skolās Latvijā un pasaulē. Praktiskajā daļā raksturots pētījums par Trikātas pamatskolas un X vidusskolas skolēnu socializāciju, izmantojot modernās tehnoloģijas. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma Trikātas pamatskolas skolēnu socializācijas prasmju veicināšanai. Veikta programmas aprobācija un iegūto rezultātu analīze. The Diploma Thesis “Activities of a social pedagouge in the use of modern technologies in the promotion of socialization processes in grades 4. – 9.” has been developed by Ieva Cekule with the aim to describe and analyze the impact of modern technology use habits on socialization processes, as well as to develop and test a social pedagogical action program for Trikāta primary school students. The theoretical part of the diploma thesis describes the concept of socialization, the influence of modern technologies and their use in schools in Latvia and in the world. The practical part describes a study on the socialization of Trikāta primary and X secondary school students using modern technologies. A social pedagogical action program was developed to promote the socialization skills of Trikāta primary school students. Approbation of the program and analysis of the obtained results have been performed. Keywords: socialization, modern technologies, primary school, adolescence, social pedagogical activity.