dc.contributor.advisor | Liepa-Nagle, Ilze | |
dc.contributor.author | Gailīte, Zane | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:05:30Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:05:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 83639 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55745 | |
dc.description.abstract | Digitālie risinājumi attālinātas atgriezeniskās saites sniegšanai 8. klašu skolēniem franču valodā. Zane Gailīte, darba vadītāja Mg. oec., Ilze Liepa-Nagle. Diplomdarbs, 33 lpp., 27 literatūras avoti, 6 pielikumi, 7 attēli un 3 tabulas. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot optimālos digitālos risinājumus attālinātas AS sniegšanai 8. klašu skolēniem franču valodā. Mērķa sasniegšanai veikta zinātniskās literatūras analīze un empīrisks pētījums. Teorētiskajā analīzē noskaidrots, kāda ir kvalitatīva un pusaudžiem piemērota atgriezeniskā saite. Datu analīzē noskaidroti Latvijas valodu jomas pedagogu attālināto mācību periodā biežāk izmantotie digitālie risinājumi, kas piemēroti atgriezeniskās saites sniegšanai. Pētījumā novērtēta 8. klašu skolēnu digitālā pratība, noskaidroti paradumi atgriezeniskās saites lietojumā, kā arī šim vecuma posmam noderīgas atgriezeniskās saites pazīmes. Franču valodas stundās testēti 7 digitālie risinājumi daļējas vai pilnīgas atgriezeniskās saites sniegšanā. Skolēni par noderīgākajiem atzinuši risinājumus, kas sniedz audiālu atgriezenisko saiti, integrē spēles elementus vai ļauj atgriezenisko saiti izmantot atkārtoti. | |
dc.description.abstract | Digital Tools Of Providing Distance Feedback to 8th Grade French Students. Zane Gailite, supervisor Mg. oec. Ilze Liepa-Nagle. Thesis, 33 pages, 27 references, 6 appendices, 7 figures and 3 tables. Latvian Language. The aim of the work is to study the optimal digital solutions for providing distance feedback to the 8th grade students in French. To achieve the goal, the analysis of scientific literature and an empirical study were performed. Theoretical analysis reveals what should be an effective and appropriate feedback for adolescents. The data analysis revealed the most frequently used digital solutions of language teachers during the distance learning period in Latvia, which are suitable for providing feedback. The study assessed the digital literacy of 8th grade students, clarified their habits of using feedback, as well as the characteristics of useful feedback for this age group. In French lessons, 7 digital solutions for providing partial or complete distance feedback were tested. Students preferred the solutions that provide audio feedback, integrated elements of a game or allow saving and reusing the feedback. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Digitālie risinājumi | |
dc.subject | attālinātās mācības | |
dc.subject | atgriezeniskā saite (AS) | |
dc.subject | 8.klašu skolēni | |
dc.subject | franču valoda | |
dc.title | Digitālie risinājumi attālinātas atgriezeniskās saites sniegšanai 8.klašu skolēniem franču valodā | |
dc.title.alternative | Digital Tools for Providing Distance Feedback to Students of French in Form 8 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |