Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorVilcāns, Matīss Rihards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83975
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55762
dc.description.abstractMatīsa Rihards Vilcāna diplomdarbā Jaunrades un uzņēmējspējas veicināšana caur skolēnu mācību uzņēmumiem vidusskolā tiek pētīts skolēnu mācību uzņēmuma metodes lietojums jaunrades un uzņēmējspējas apguvē. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot skolēnu mācību uzņēmuma kā metodes sasniegumus un iespējas jaunrades un uzņēmējspējas apgūšanai vidusskolā. Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskajā daļā ir analizēts jaunrades un uzņēmējspējas caurviju prasmes jēdziens un skolēnu mācību uzņēmums kā mācību metode, savukārt empīriskajā daļā, balstoties uz Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas pieredzi, skolēnu, absolventu un skolotāju aptaujāšanu, analizēta metodes efektivitāte un iespējas. Kopumā tika analizēti 19 literatūras avoti latviešu un angļu valodā. Teorētiskās un praktiskās atziņas atspoguļotas 3 tabulās un 4 attēlos.
dc.description.abstractIn thesis by Matīss Rihards Vilcāns Promoting invention and entrepreneurship skills through student companies in high school the use of student company method for learning invention and entrepreneurship is being studied. The objective of thesis is to study the achievements and opportunities of student company as a method for learning invention and entrepreneurship skills in high school. Thesis consists of two parts – in the theoretical part the concept of invention and entrepreneurship, as well as the student company method are being analysed, while in the empirical part based on the experience of Jelgava Spīdola State Gymnasium and survey of its students, graduates and teachers the efficiency and improvements of the method are being studied. In total, 19 literature sources in Latvian and English were analyzed. Theoretical and practical findings are presented in 3 tables and 4 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectjaunrade
dc.subjectuzņēmējspēja
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectskolēnu mācību uzņēmums
dc.titleJaunrades un uzņēmējspējas veicināšana caur skolēnu mācību uzņēmumiem vidusskolā
dc.title.alternativePromoting invention and entrepreneurship skills through student companies in high school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record