Žargonismu stilistiskā funkcija plašsaziņas līdzekļu tekstos.
Author
Čerņavska, Polina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs ir veltīts žargonismu stilistiskās funkcijas izpētei plašsaziņu tekstos. Darba mērķis ir izpētīt žargonismu stilistiskās funkcijas mediju tekstos. Darbā kā galvenās metodes tika izmantotas – semantiski stilistiskā analīze, kura mērķis bija identificēt vienību stilistisko funkciju konkrētos tekstos. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā nodaļā aplūkoti teorētiskie pamatjautājumi, kas nepieciešami pētījumu veikšanai. Otrajā nodaļā autors analizē žargonismu semantisko un stilistisko aspektu un identificē to stilistisko funkciju. The work is devoted to the study of the stylistic function of slang words in mass media text. The aim of the work is to identify the stylistic functions of slang words in the corpus of an actual sample from media texts. Semantic-stylistic analysis aimed at identifying the stylistic function of units in specific texts was used as the main methods in the work. The work consists of two parts. The first chapter discusses the basic theoretical questions that are needed to conduct research. In the second chapter, the author analyzes the semantic and stylistic aspect of jargon and identifies their stylistic function.