Show simple item record

dc.contributor.advisorOern, Jussi
dc.contributor.authorPļaviņa, Paula
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:06:58Z
dc.date.available2021-07-02T01:06:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83701
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56165
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Somu zīmolu atpazīstamība Latvijas iedzīvotāju vidū”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot patērētāju viedokli par zīmoliem Fazer un Lumene un novērtēt to atpazīstamību Lavijas iedzīvotāju vidū. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa sastāv no divām galvenajām nodaļām: zīmols un tā atpazīstamība, somu zīmoli Fazer un Lumene. Kā pētniecības metode tiek izmantota aptauja interneta vidē. Apkopotie empīriskās daļas rezultāti sniedz informāciju par patērētāja attieksmi pret somu zīmoliem Fazer un Lumene un sniedz informāciju par šo zīmolu atpazīstamību Latvijas iedzīvotāju vidū. Galvenais pētījuma rezultāts ir tas, ka Fazer zīmols ir ieguvis plašu atpazīstamību Latvijas iedzīvotāju vidū, pateicoties kvalitātei, garšai un plašajam sortimentam. Taču Lumene zīmols nav guvis plašu atpazīstamību Latvijas iedzīvotāju vidū. To atpazīst maza daļa aptaujāto. Bakalaura darba izstrādei ir izmantots 21 informācijas avots, tā apjoms - 65 lappuses, izmantoti 19 attēli un 2 pielikumi.
dc.description.abstractTopic of my bachelor thesis is “Awareness of Finnish brands among the Latvian population”. The main goal of the study is to research consumers opinion about the Fazer and Lumene brands and to analyze their awareness among the Latvian population. Thesis consists of three parts: theoretical part, methodological and empirical part. Theoretical part consists of two main parts: brand and its awareness, Finnish brands Fazer and Lumene. As a research method will be used an online survey. Collected data of the empirical findings provides information about the consumer's attitude towards the Finnish brands Fazer and Lumene and provides information about awareness of these brands among the Latvian population. The key result of research is that the Fazer brand has gained awareness among the Latvian population for its quality, taste and wide assortment. However, the Lumene brand has not gained wide awareness among the Latvian population. Lumene identifies a small percentage of respondents. The bachelor thesis is based on 21 literature sources and consists of 65 pages, including 19 pictures and 2 appendixes. Keywords: brand, Finnish brands, brand awareness, Fazer, Lumene.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectZīmols
dc.subjectSomijas zīmoli
dc.subjectZīmola atpazīstamība
dc.subjectFazer
dc.subjectLumene
dc.titleSomu zīmolu atpazīstamība Latvijas iedzīvotāju vidū
dc.title.alternativeAwareness of Finnish Brands among the Latvian Population
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record