Show simple item record

dc.contributor.advisorHolma, Baiba
dc.contributor.authorBreimane, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:16Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81859
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56246
dc.description.abstractPētījuma “Latvijas Universitātes studentu digitālā pratība attālināto studiju laikā” mērķis ir noskaidrot, vai studentiem ir pietiekama digitālā pratība, lai īstenotu attālināto studiju procesu. Pētījuma teorētisko bāzi veido pragmatisms, konektīvisma teorija, ELIS modelis un digitālās pratības ietvars DigComp2.0. Empīriskā pētījuma veikšanai tika izmantota anketēšana, intervēšana un fokusgrupas diskusija. Pētījuma rezultāti parāda, ka studentu digitālā pratība attālināto studiju laikā ir uzlabojusies. Lielākā daļa studentu uzskata, ka viņiem ir nepieciešamās digitālās prasmes, taču tās var pilnveidot. Pamatojoties uz pētījumā ievāktajiem datiem, var secināt, ka problēmu risināšana un nepieciešamība regulāri lietot prasmes ir veicinājusi šo digitālo prasmju uzlabošanos un attīstību.
dc.description.abstractThe aim of the research „Digital literacy of students of University of Latvia during remote studies” is to clarify whether students have sufficient digital literacy to implement the remote study process. Theoretical basis of the research is pragmatism, connectivism theory, ELIS model and DigComp2.0 Digital Competence Framework. An interview, questionnaire and focus group discussion were used to conduct the empirical study. The results show that students' digital literacy has improved during remote studies. Most students believe that they have the necessary digital skills, but they can be improved. Based on the data collected in the study, it can be concluded that problem-solving and the need to use skills regularly have contributed to the improvement and development of these digital skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBibliotēkzinātne
dc.subjectstudenti
dc.subjectattālinātās studijas
dc.subjectdigitālā pratība
dc.subjectdigitālās prasmes
dc.subjectinformācijas un komunikācijas tehnoloģijas
dc.titleLatvijas Universitātes studentu digitālā pratība attālināto studiju laikā
dc.title.alternativeDigital literacy of students of University of Latvia during remote studies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record