Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma "Pols" piemērs
Author
Aleidzāne, Elizabete Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma “Pols” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir veikt saldējuma zīmola “Pols” komunikācijas izpēti un noskaidrot auditorijas viedokli un attieksmi par humora izmantošanu gan “Pols” komunikācijā, gan zīmolu komunikācijā kopumā. Darbā apskatīts zīmola un zīmola komunikācijas jēdziens, kā arī mārketinga komunikācijas un humora teorētiskie aspekti. Izmantotās pētniecības metodes ir kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un eksperta intervija. Tiek veikta intervija ar reklāmas aģentūras McCANN Riga radošo direktoru Valteru Jonātu un tekstu autoru, scenāristu Reini Piziku. Pētījumā secināts, ka zīmola “Pols” mērķauditorija zīmola komunikāciju saprot un uztver kā interesantu, izklaidējošu, asprātīgu un smieklīgu. Ņemot vērā kontentanalīzes rezultātus, ka 56 no 108 ierakstiem tiek izmantots humors. Ierakstu veids, kurā visbiežāk ir iespējams sastapt humoru, ir kampaņas materiāli un saukļi. “Pols” zīmola vērtības (drosme, atbildība un prieks) tiek komunicētas nepārtraukti. The topic of the bachelor's thesis is “Humor as an element of brand communication: an example of “Pols” ice cream”. The aim of the bachelor's thesis is to research the communication of “Pols” ice cream brand and to find out the audience's opinion and attitude about the use of humor in both “Pols” brand communication and brand communication in general. The paper deals with the concept of brand and brand communication, as well as the theoretical aspects of marketing communication and humor. The research methods used are – qualitative content analysis, survey, and expert interviews. An interview is conducted with Valters Jonāts, creative director of the advertising agency McCANN Riga, and copywriter, screenwriter Reinis Piziks. The study concludes that the target audience of the “Pols” brand understands and perceives brand communication as interesting, entertaining, witty, and funny. Given the results of the content analysis, 56 out of 108 posts contain humor. Humor is most often found in posts that are campaign materials and slogans. “Pols” brand values (courage, responsibility, and joy) are communicated continuously.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze
Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ... -
4-5gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās
Eriņa, Maruta (Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba temats ir „4-5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās”. Maģistra darba mērķis ir veikt komunikācijas procesa izpēti pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā, veidojot ... -
Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs
Pole, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...