Biznesa interešu pārstāvība Covid-19 apstākļos sociālajā tīklā Facebook: Skaistumkopšanas nozares gadījums
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Bakalaura darba tēma ir Biznesa interešu pārstāvība Covid-19 apstākļos sociālajā tīklā Facebook : Skaistumkopšanas nozares gadījums. Darba mērķis ir izpētīt biedrību, Latvijas Skaistumkopšanas speciālistu un Latvijas Kosmētiķu un Kosmetologu asociāciju, biznesa interešu pārstāvības aktivitātes sociālajā tīklā Facebook, kā arī sniegt ieteikumus turpmākai komunikācijai. Darbā apskatītas krīzes teorijas, sociālo tīklu vēsture un definīcijas, interešu pārstāvības skaidrojums, kā arī komunikācijas teorijas. Darba pētījumā izmantotas kontenanalīze, anketēšana, kā arī daļēji strukturētā intervija.
The aim of this thesis is to study the representation of business interests for two unions on their official Facebook pages: Latvian Beauticians and Cosmetologists association and Latvian Beauty Specialists association, to give advice for future communication. The study takes a look at theories of crisis, crisis communication, advocacy and brief history and explanation of social networks. Research methods used in this these are content analysis, survey and interview.
The aim of this thesis is to study the representation of business interests for two unions on their official Facebook pages: Latvian Beauticians and Cosmetologists association and Latvian Beauty Specialists association, to give advice for future communication. The study takes a look at theories of crisis, crisis communication, advocacy and brief history and explanation of social networks. Research methods used in this these are content analysis, survey and interview.