Iekšējās komunikācijas novērtējums uzņēmumā AS "Aldaris"
Author
Kursītis, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir AS “Aldaris” iekšējās komunikācijas novērtējums, tostarp iespējamās izmaiņas komunikācijas kanālu izmantošanā pandēmijas laikā – kas ir uzlabojies vai tieši otrādi - cietis. Darba mērķis ir izpētīt un novērtēt AS “Aldaris” iekšējo komunikāciju, atrast prioritāros komunikācijas kanālus un veidus kā darbinieki iegūst vai vēlas iegūt informāciju. Mērķu sasniegšanai tiks veikta: eksperta intervija, gadījuma analīze, fokusgrupas diskusija. Iegūtie rezultāti liecina par to, ka pandēmijas laikā AS “Aldaris” komunikācijas kanāli tika izmantoti vairāk, līdzšinējais vērtējums par uzņēmuma iekšējiem kanāliem ir pozitīvs. Tajā pašā laikā darbinieki atzīst, ka ļoti būtiski cietušas neformālās sarunas. The subject of my bachelor's work is the assessment of the internal communication of AS “Aldaris”, including information on possible changes in the use of communication channels during the pandemic, which has improved or, on the contrary, suffered. The aim of the work is to explore and assess the internal communication of AS “Aldaris”, to find priority communication channels and the ways in which employees obtain or wish to obtain information. An expert interview, case analysis, focus group discussion will be carried out to achieve the objectives. The results obtained show that during the pandemic the communication channels of AS “Aldaris” were used more, the current assessment of the company's internal channels is positive. At the same time, employees acknowledge that informal negotiations have suffered very significantly.