Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorDudareva, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:31Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83773
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56339
dc.description.abstractDarba tēma – iekšējā komunikācija uzņēmumā “Premier Restaurants Latvia”. Darba mērķis – izpētīt iekšējo komunikāciju uzņēmumā “Premier Restaurants Latvia”. Teorētiskajā daļā aplūkots iekšējās komunikācijas jēdziens, apmācību kā procesa un apmācības koordinatoru lomas nozīmi, kādas metodes tie izmanto komunikācijā ar darbiniekiem, lai īstenotu iekšējās komunikācijas stratēģiskos mērķu, kurus ir definējis uzņēmuma birojs. Darba izstrādē izmantotā metodoloģija – elektroniskas aptaujas, fokusgrupas intervija, daļēji strukturētās intervijas, to transkripcija un tulkošana un kvalitatīvā kontentanalīze. Pētījuma rezultāti liecina, ka iekšējā komunikācija ir svarīga uzņēmuma “Premier Restaurants Latvia” stratēģisko mērķu sasniegšanas procesā, darbinieku motivācijai ilgtermiņā ar sabierisko attiecību instrumentiem caur apmācības procesu.
dc.description.abstractThe theme of the thesis is the internal communication in the company “Premier Restaurants Latvia”. The aim of the work is to explore internal communication in the company “Premier Restaurants Latvia”. The theoretical part deals with the concept of internal communication, the role of training as the process and training coordinators’ role in a team, the methods they use in communication with employees to pursue the strategic objectives of internal communication defined by the company's office. Methodology used in work development: electronic surveys, focus group interview, semi-structured interviews, transcription and translation and qualitative concessional analysis. According to the results of the study, internal communication is important in the process of achieving the strategic objectives of the company “Premier Restaurants Latvia”, the motivation of employees in the long term with public relations instruments through the training process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectiekšējā komunikācija
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectapmācības
dc.subjectMcDonald’s
dc.titleIekšējā komunikācija uzņēmumā "Premier Restaurants Latvia"
dc.title.alternativeInternal communication in company "Premier Restaurants Latvia"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record