Aviokompānijas Airbaltic uzmanības piesaistīšanas elementi: reklāmas sērija „Cherry adventures”
Author
Dragūne, Darja
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Aviokompānijas Airbaltic uzmanības piesaistīšanas elementi: reklāmas sērija „Cherry Adventures”. Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noteikt efektīvas video reklāmas elementus un tās veidošanās principus, izpētīt “Cherry Adventures” reklāmas sēriju uzbūves saturu un auditorijas attieksmi pret to. Darbā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes - anketēšana kā kvantitatīvā pētniecības metode, satura analīze kā kvalitatīvā pētniecības metode, daļēji strukturēta intervija kā interviju metode. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas video reklāmas, digitālo video reklāmu efektivitāte, uzmanības piesaistīšanas elementi reklāmā. Darba pētnieciskajā daļā tiek pielietotas anketēšanas, satura analīzes un daļēji strukturētas intervijas metode. Darba noslēgumā tiek secināts, ka reklāmu sērijas „Cherry adventures”, personāži (varoņi, lomas), vizuālie aspekti (krāsas, efekti), māksliskā dekora un vides situācija (darbības vietā, rekvizīti), piesaista visvairāk cilvēku uzmanības, un tos izmanto kā piesaistīšanas elementus „Cherry adventures” reklāmā. The title of the bachelor's thesis is "AirBaltic Corporations’s elements of drawing attention: “Cherry Adventures” advertising series. The bachelor's thesis is designed to determine the elements of effective video advertising and the principles of its formation, to study the content of the structure of "Cherry Adventures" advertising series and the attitude of the audience towards it. Three of research methods are used in the work - questionnaire as a quantitative research method, content analysis as a qualitative research method, semi-structured interview as an interview method. The theoretical part of the work deals with video advertising, the effectiveness of digital video advertising, the elements of attracting attention advertising. The research part of the work uses questionnaires, content analysis and a partially structured interview method. At the end of the work it is concluded that the advertising series "Cherry adventures", characters (characters, roles), visual aspects (colors, effects), artistic decor and environmental situation (scene, properties), attract the most people's attention and are used as attraction elements of "Cherry adventures" advertising.