Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMuradova, Leilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-19T10:19:58Z
dc.date.available2015-03-19T10:19:58Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21743en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5678
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Uzņēmuma "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksa elementu analīze” Autors aplūko mārketinga teorētiskus pamatus, ko pielieto mārketinga kompleksa izstrādē un pilnveidošanā. Ir iztirzāta vairumtirdzniecības sfērā strādājošo uzņēmumu mārketinga darbības specifika, veikts Latvijas vairumtirdzniecības nozares apskats par 2008.-2011.gadu. Aplūkota uzņēmuma SIA „Dzintarzeme R” darbība – veikts ārējo un iekšējo ietekmes faktoru apskats, piedāvātas vispārējas rekomendācijas darbības uzlabošanai. Veikta mārketinga kompleksa elementu pētīšana, izstrādāti priekšlikumi SIA „Dzintarzeme R” darbības pilnveidošanai mārketinga jomā – pēc katras mārketinga miksa sastāvdaļas. Bakalaura darba izstrādes laikā tika izmantota zinātniskā literatūra, statistikas dati, interneta avoti, kā arī SIA „Dzintarzeme R” iekšējie dokumenti. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par uzņēmuma mārketinga kompleksa elementiem un uz klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt uzņēmuma SIA "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksu, kā arī izstrādāt priekšlikums uzņēmuma mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Pētījuma periods 2009.-2011.gads. Darba apjoms: 80 lpp., tajā ir 17 tabulas, 33 attēli un 4 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 45 nosaukumi. Atslēgvārdi: mārketings, vairumtirdzniecība, mārketinga komplekss, konkurētspēja, pilnveidošana.en_US
dc.description.abstractThe bachelor work „Marketing complex element analysis of the company „Dzintarzeme R” ltd” The author overviews theoretical aspects of marketing, used in development and improvement of the marketing complex. Is discussed in the wholesale marketing companies operating in the field of nature, made Latvian wholesale industry survey from 2008 to 2011 year. Deals with company “Dzintarzeme R “ action – made for external and internal factors influencing survey, offered general recommendations to improve the performance. Conducted research of marketing complex elements, developed proposals "Dzintarzeme R" ltd improve the operation of the field of marketing - the marketing mix for each component. The bachelor work was used during the development of the scientific literature, statistics, internet sources, and “Dzintarzeme R “ ltd internal documents. Work is based on the theory of an opinion on the company's marketing elements complex of the package and the customer survey, to explore the company "Dzintarzeme R" marketing complex , and to develop proposals to improve the company's marketing package. Study period 2009-2011 year. The thesis consists of: 80 pages, it is 17 tables, 33 figures and 4 appendixes. List of literature 45 namings. Keywords: marketing, wholesale, marketing complex, competitiveness, development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksa elementu analīze.en_US
dc.title.alternativeMarketing complex element analysis of the company „Dzintarzeme R” ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record