Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorBekmane, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:03Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84956
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57182
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “2-3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās kustību rotaļās.” Darba autors: Alise Bekmane Pētījuma darba vadītāja: Dr.,paed.,prof. Inese Jurgena Darba mērķis: Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, noskaidrot 2-3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju pilnveidošanās iespējas kustību rotaļās. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba pirmajā nodaļā tiek analizēta psiholoģiskā un pedagoģiskā literatūra un izpētīts sociālo prasmju, sadarbības, socializācijas jēdziens. Tiek analizētas 2-3 gadus vecu bērnu sociālās prasmes, bērnu vecumposma attīstības raksturojums. Darba otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kurā tiek analizēts un pētīts, kā kustību rotaļa var tikt izmantota, lai sekmētu 2-3 gadus vecu bērnu sociālās prasmes. Empīriskajā daļā tiek izmantotas tādas metodes, kā pedagoģiskais novērojums, intervija, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Tika novēroti 10 bērni (2-3 gadus veci), kā arī intervēti pedagogi. Tiek izstrādātas rekomendācijas pirmsskolas pedagogiem 2-3 gadīgu bērnu sociālo prasmju veidošanai kustību rotaļās. Pētījuma rezultāti liecina, ka sociālās prasmes šajā vecumposmā bērniem tikai veidojas, taču organizējot un piedāvājot bērnu vecumam atbilstošas kustību rotaļas, var sekmēt sociālo prasmju veidošanos. Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinās. Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 51 lappusēm, tsk.- 2 nodaļām,8 apakšnodaļām, 3 tabulām, 6 attēliem, izmantoti 30 informācijas avoti. Pētījuma jautājums: Kā efektīvi izmantot kustību rotaļas, lai tās pēc iespējas vairāk sekmētu bērna sociālās prasmes Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, rotaļa, kustību rotaļa, sadarbība
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: "Development of social skills of 2-3 year old children in play games." Author of the qualification paper: Alise Bekmane Supervisor of the qualification paper: Dr.,paed.,prof. Inese Jurgena Aim of the work: By analyzing the pedagogical and psychological literature, find out the possibilities of improving the social skills of 2-3 year old children in movement games. The qualification paper consists of two parts - theoretical and empirical. The first chapter analyzes the psychological and pedagogical literature and explores the concept of social skills, cooperation, socialization. The social skills of 2-3 year old children and the characteristics of children's age development are analyzed. In the second chapter of the work, an empirical study was conducted, which analyzes and studies how movement play can be used to promote the social skills of 2-3 year old children. In the empirical part, such methods as pedagogical observation, interview, pedagogical experimentation are used. 10 children (2-3 years old) were observed, as well as teachers were interviewed. Recommendations for pre-school teachers to develop social skills of 2-3 year old children in movement games are being developed The results of the research show that social skills are only developed for children at this age, but by organizing and offering age-appropriate movement games, they can promote the development of social skills. The hypothesis put forward at the beginning of the study is confirmed. Scope of the work: The qualification paper consists of 51 pages, including 2 chapters, 8 subchapters, 3 tables, 6 figures, 30 sources of information are used. Research question: How to use movement games effectively to promote the child's social skills as much as possible Keywords: social skills, game, movement game, cooperation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectrotaļa
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectsadarbība
dc.title2-3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās kustību rotaļās
dc.title.alternativeDevelopment of social skills of 2-3 year old children in play games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record