Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligita
dc.contributor.authorKalniņa, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:09Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84993
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57213
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: “Muzikālās rotaļas 5-6gadīgu bērnu muzikalitātes veicināšanai” Darba autore: Baiba Kalniņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Ligita Stramkale Teorētiskā darba daļa: Kvalifikācijas darbā tiek teorētiski analizēti psihologu un pedagoģijas nozaru speciālistu atziņas par bērna muzikalitāti, un muzikālo rotaļu nozīmi bērna muzikalitātes vecināšanā. Praktiskā darba daļa: Praktiskajā daļā tika veikts pētījums, kurā piedalījās 18 pirmsskolas izglītības bērni vecumā no 5-6-gadiem. Tika izmantota pedagoģiskā novērošanas metode, un ikdienas nodarbībās novērots, kā ar muzikālo rotaļu palīdzību veicināt bērna muzikalitāti ņemot vērā izvirzītos kritērijus. Praktiskajā pētijumā un iegūto datu analīzē pierādās tas, ka izmantojot muzikālās rotaļas ikdienas pedagoģiskajā procesā tiks veicināta bērna muzikalitāte. Izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Darba apjoms: • 54 lpp; • 6 attēli; • 40 literatūras avoti; • 5 pielikumi
dc.description.abstractTitle of qualification work: “Musical games for promoting musicality of 5-6 year old children” Author of the work: Baiba Kalniņa Scientific supervisorof the work: Dr. paed. Ligita Stramkale Theoretical part of the work: The qualification work theoretically analyzes the findings of psychologists and specialists in the field of pedagogy about the child's musicality, and the role of musical games in the promotion of the child's musicality. Practical part of the work: In the practical part, a study was conducted in which 18 pre-school children aged 5-6 participated. The method of pedagogical observation was used, and in everyday classes it was observed how to promote the child's musicality with the help of musical games, taking into account the set criteria. The practical study and the analysis of the data obtained show that using musical games in the daily pedagogical process will promote the child's musicality. The hypothesis was confirmed. Workload: • 54 pages; • 6 pictures; • 40 literature sources; • 5 attachments;
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectMuzikālās rotaļas
dc.subjectMuzikalitāte
dc.subjectNovērojums
dc.subjectBērni 5-6 gadus veci
dc.subjectPedagoģija
dc.titleMuzikālās rotaļas 5-6 gadīgu bērnu muzikalitātes veicināšanai
dc.title.alternativeMusical games to promote the musicality of 5-6 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record