Privāto vispārējās izglītības iestāžu vizuālais tēls tīmekļa vietnē kā izglītības mārketinga instruments
Author
Bite, Danuta Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba izveides mērķis - izstrādāt kritērijus privāto vispārējās izglītības iestāžu tīmekļa vietņu izvērtēšanai, sniegt ieteikumus to pilnveidošanai. Pētījuma dizains – aprakstošais pētījums. Teorētiskajā daļā analizētas atziņas par tēlu, mārketingu, tīmekļa vietnēm, to komponentēm. Empīriskajā daļā veikts privāto vispārējās izglītības iestāžu tīmekļa vietņu strukturēts izvērtējums un intervēti izglītības iestāžu vadītāji. Pētījuma rezultāti pierāda, ka tīmekļa vietnēs ir jābūt klientu centrētam saturam, pārdomātai navigācijai, estētiskam vizuālajam noformējumam, ērtai pieejamībai un pilnveidotai struktūrai. Maģistra darbu veido 3 nodaļas, 9 apakšnodaļas, secinājumi, priekšlikumi, bibliogrāfija un pielikumi. The master’s thesis is devoted to developing criteria for evaluating the websites of private secondary school educational institutions and provide recommendations for their improvement. Descriptive design method is used as the main scientific method in the research. The theoretical part analyzes the knowledge of the image, marketing, websites, and their components. The empirical part of the research was devoted to a structured evaluation of the private secondary school educational institution websites and the interviews with the educational institutions` headmasters. The results of the study prove, that the content of the websites must be the client – centered, with well – considered navigation, aesthetically appealing and they must be easy to access and well structured. Master’s thesis consist of 3 chapters, 9 subchapters, conclusions, proposals, bibliography and attachments.