Show simple item record

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorJansone, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:21Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85129
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57294
dc.description.abstractIevadā ir raksturota problēma un pētījuma aktualitāte. Ir izstrādātas zinātniskās kategorijas. Šī pētījuma mērķis bija pamatot skolēnu caurviju kompetenču veidošanos matemātikā 1. klasē. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīta hipotēze, uzdevumi, metodes un pētījuma bāze. Darba pirmajā nodaļā tika analizēta literatūra par caurviju kompetencēm matemātikā, matemātikas saturu un mācību procesa organizēšanu, kā arī aplūkotas dažādu autoru taksonomijas, kā mācīšanās veida izvēle, lai veicinātu caurviju kompetenču veidošanos. Pamatojoties uz analizēto literatūru, darba autore izstrādāja kritērijus un rādītājus, lai veiktu pētījumu un varētu novērtēt skolēnu caurviju prasmes matemātikā. Darba otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, lai pārbaudītu vai izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Izmantojot pedagoģisko izmēģinājuma darbību un vērojot matemātikas stundas, tika iegūti un analizēti dati, kā arī salīdzināts kā veidojas caurviju kompetences matemātikā 1.klasē klātienē un attālinātajā mācību procesā.
dc.description.abstractThe introduction describes the problem and the topicality of the research. Scientific categories have been developed. The aim of this research was to substantiate the development of pupils cross-cutting competencies in mathematics in the 1st grade. To achieve the goal, a hypothesis, tasks, methods and research base were put forward. The first chapter analyzed the literature about cross-cutting, competencies in mathematics, the content in mathematics and the organization of the learning process, as well as consiolered toxonomy of different authors as a choice of learning type to promote the development of cross-cutting competencies. Based on analyzed literature, the author developed criteria and indicators to research and to assess students cross-cutting skills in mathematics. In the seconds cheapter an empirical research was conducted to check if the hypothesis was confirmed using pedagogical expermentation and observing mathematics lessons, data were obtained and analyzed compore how cross-cutting competences have been developed in mathematics in first grade in the face-to-face and distance learning process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectCaurviju kompetences
dc.subjectPilnveidots mācību saturs
dc.subjectMatemātika
dc.subjectFormatīvā vērtēšana
dc.subjectSummatīvā vērtēšana
dc.titleSkolēnu caurviju kompetenču veidošanās matemātikā 1.klasē
dc.title.alternativePupils cross-cutting competences development at mathematics in first grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record