Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorPētersone, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:22Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85147
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57301
dc.description.abstractDarbā ir apkopotas teorētiskās atziņas par 1,5 – 3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu, izmantojot pirkstu rotaļas un vingrinājumus. Praktiskajā daļā ir veikts pedagoģiskais novērojums un eksperiments, kur teorijā aprakstītās idejas tiek izmantotas bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanai un pilnveidei. Sīkās motorikas izmantošana dažādās rotaļās paver ceļu dažādu dzīvei nepieciešamo prasmju – pašapkalpošanās prasmes, runas un valodas prasmes, rakstītprasmes – veiksmīgākai apguvei. Pētījumā aplūkotas astoņas pašapkalpošanās prasmes, kuras jāprot izmantot jaunākajā vecuma posmā. Pētījumā šīs prasmes un to pilnveidošanās ir vērotas deviņiem pētījuma dalībniekiem, kuri pirmsskolas izglītības iestādi apmeklēja regulāri. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās, kopā 50 lappuses ar 11 attēliem, 2 tabulām un 43 literatūras avotiem.
dc.description.abstractThe paper summarizes the theoretical findings on the promotion of self-care skills from 1.5 year-old to 3-year-old children through finger play and exercises. In the practical part, a pedagogical observation and an experiment is performed, where the ideas described in the theory are used to develop and improve children's self-care skills. The use of fine motor skills in various games paves the way for the more successful acquisition of various life skills - self-service skills, speech and language skills, hand-writing skills. The study looks at eight self-service skills that need to be used at an early age. In the study, these skills and their development were observed in nine study participants who attended pre-school regularly. The work consists of two parts - theoretical and practical, a total of 50 pages with 11 figures, 2 tables and 43 references. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectJaunākais pirmskolas vecums
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.subjectpirkstu rotaļas
dc.subjectvingrinājumi
dc.titleJaunākā pirmskola vecuma bērnu pašapkalpošanās iemaņu sekmēšana pirkstu rotaļās un vingrinājumos
dc.title.alternativePromoting self care skills of young pre-school children in fingerplay
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record