Rotaļa radošās darbības sekmēšanai bērniem pirmsskolas vecumā
Author
Zirģele, Mērija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Rotaļa radošās darbības sekmēšanai bērniem pirmsskolas vecumā Darba autore: Mērija Zirģele Darba apjoms: Darbs sastāv no 47 lpp. Izmantoti 46 informācijas avoti. Pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski pamatot rotaļu izmantošanu vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošo spēju attīstīšanai. Pētījuma jautājums: Kādi ir būtiskākie nosacījumi rotaļai kā bērnu radošo spēju attīstības sekmētājai? Darba pētījuma bāze: Palsmanes pagasta PII 5 – 6gadus veci bērni (tika novērots 21 bērns) un 5 pedagogi. Darba izstrādes gaitā tika novērots, ka pateicoties izglītības procesa apvienošanai ar rotaļu vadīšanu, bērniem ir iespēja ne tikai nostiprināt iegūtās zināšanas, demonstrēt visu prasmju klāstu, bet arī sajust savu nozīmi, publiski prezentējot radošās darbības rotaļu aktivitātēs. Title: Play to improve creativityfor preschool children Author: Mērija Zirģele Work scope:This work consists of 47 pages. Used 46 sources of information. Attached 2 annex. The study aims:Theoretically and practically justify the use of toys for the development of creative abilities of senior preschoolers. What are the most important conditions for play as a contributor to the development of children's creative abilities? Palsmanes parish PII 5 – 6 years old children (21 child was observed) and 5 educators. In the course of the development of the work, it was noticed that thanks to the combination of the educational process with play management, children have the opportunity not only to consolidate the acquired knowledge, demonstrate the entire range of skills, but also to feel their own importance, publicly presenting creative activities in play activities.