Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorIrbe, Marika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:30Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85219
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57361
dc.description.abstractDarba autore: Marika Irbe Darba vadītājs: Mg. Paed. Anita Ieriķe Darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu burtu apguve brīvā dabā Darba mērķis: Balstoties uz teorētisko un praktiski iegūto informāciju, izpētīt kā āra nodarbības ietekmē bērna prasmi apgūt burtus. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskā daļā ir sadalīta divās nodaļās, pirmajā tika apkopota informācija par 4 – 5 gadīgu bērnu fizisko, psiholoģisko un valodas attīstību. Otrajā nodaļā tika apkopota informācija par burtu un skaņas apguves mācīšanās procesu un tā niansēm, kā arī pamatota āra nodarbību ietekme uz pirmsskolas vecuma bērniem. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums, lai noskaidrotu, kā āra nodarbības ietekmē burtu un skaņu apguvi. Tika veikts novērojums pirms pedagoģiskā izmēģinājuma, lai konstatētu bērna attieksmi pret burtu un skaņu apguvi pētījuma sākumā. Attiecīgi pēc tam sekoja āra nodarbību plāna izstrāde un realizēšana. Pētījuma beigās autore veic iegūto datu analīzi un izdara secinājumus. Darba saturs: 45 lpp., 5 tabulas, 5 attēli, 25 literatūras avoti, 4 pielikumi Atslēgvārdi: lasītprasmes attīstība burti āra izglītība daba
dc.description.abstractAuthor: Marika Irbe Supervisor: Mg. Paed. Anita Ieriķe Theme: Learning the letters of 4 – 5 year old children in nature Aim of the study: Based on theoretical and practically obtained information, research how outdoor activities influence children skills to learn letters. The work consists of two parts – theoretical and empirical. The theoretical part is made up of two chapters, in the first part there is compiled information about 4 - 5 year old children's physical, physiological and language development. The second part has gathered information on the letter and sound learning process and its nuances, and also subtantiate influenfe of outdoor activities to preschool children. In empirical part the research done to find out the learning of letters and sounds, while in an activity environment. Research was done before the pedagogical experiment to establish a child's reaction to letter and sound learning at the beginning of the study. Accordingly followed by outdoor activity planning and implementation. At the end of the study the author makes conclusions based on the gathered data analysis. Content of work: 45 pages. 5 tables, 5 figures, 26literary sources, 4 attachments Keywords: literacy development letters outdoor education nature
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectlasītprasmes attīstība
dc.subjectburti
dc.subjectāra izglītība
dc.subjectdaba
dc.title4 – 5 gadīgu bērnu burtu apguve brīvā dabā
dc.title.alternativeLearning the letters of 4-5 year old children in nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record