Piecgadīgu bērnu matemātisko prasmju pilnveide pastaigās
Author
Grase, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbu izstrādāja: Iveta Grase Kvalifikācijas darba nosaukums: Piecgadīgu bērnu matemātisko prasmju pilnveide pastaigās. Kvalifikācijas darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. asoc. profesore Ineta Helmane Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt piecgadīgu bērnu matemātisko prasmju pilnveidi pastaigā un apkopot ieteikumus piecgadīgu bērnu matemātisko prasmju pilnveidei pastaigā. Kvalifikācijas darba saturs: Sastāv no divām daļām, kurās ietvertas vairākas apakšnodaļas. Darbā ir 19 attēli, 6 tabulas, 1 pielikums un izmantotā literatūra, darba apjoms ir 53 lpp. Darba pirmā daļa: teorētiskā, šajā daļā tiek aplūkoti vairāku autoru - psihologu, pētnieku un pedagogu viedokļi. Darba otrā daļa: empīriskā, tiek veikts pētījums par to, kā var veicināt matemātiskās prasmes pastaigu laikā. Qualification work is written by: Iveta Grase Title of the qualification work: Improvement of mathematical skills of five-year-old children during walks Scientific supervisor of the qualification work: Dr. paed. asoc. professor Ineta Helmane Aim of the qualification work: to research the improvment of mathematical skills of five-year-old children during walks and to summarize recomondations for the improvement of mathematical skills of five-year-old children during walks. Content of the qualification work: Paper consists of two parts and each has several subsections. There are 19 images, 6 tables, 1 addition and bibliography, the paper amount is 53 pages. First part of the work: theoretical, contains opinions of several authors - psychologists, researchers and teachers. Second part of the work: empirical, a research is based on how mathematical skills can be improved during walks.