Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorMedne, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:32Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85235
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57377
dc.description.abstractDarba autore: Ilona Medne Darba tēma: 4 – 5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana rotaļā pirmsskolas pedagoģiskā procesā Darba mērķis: •Analizēt, kā rotaļa veicina saskarsmes attīstību 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt saskarsmes būtību, ka arī attīstības rādītājus. 2.Veikt 4-5 gadu vecumposma raksturojumu. 3.Analizēt rotaļu kā bērna saskarsmes sekmētāju. 4.Veikt pētījumu un analizēt saskarsmes veidošanos rotaļā pirmsskolas vidējā posmā. Pētījuma objekts: pirmsskolas pedagoģiskais process Pētījuma priekšmets: 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes Darbā tika analizēti 4-5 veci bērni un to saskarsmes prasības. Priekš empīriskās nodaļas tika izveidoti kritēriji, ka arī katrs bērns tika atsevišķi novērtēts pirms un pēc pētījuma. Priekš saskarsmes prasmju attīstības tika izmantotas rotaļas, lai veicinātu saskarsmes prasības. Darbs sastāv no 49 lpp., četrām nodaļām, 15 attēliem, 32 literatūras avotiem.
dc.description.abstractAuthor of the work: Ilona Medne Theme of the work: Promotion of communication skills of 4-5 year old children in the play in the pre-school pedagogical process Aim of the work: •To analyze how play promotes the development of communication in 4-5 year old children. Research tasks: 1. To study and analyze the essence of communication, as well as development indicators. 2. To characterize the age group of 4-5 years. 3. Analyze play as a facilitator of children's communication. 4. Carry out research and analyze the formation of communication in the game in the middle stage of preschool. Object of research: preschool pedagogical process Research subject: Communication skills of 4-5 years old children In the work were analyzed 4-5 old children and their communication requirements. Criteria were developed for the empirical section where each child have been evaluated individually before and after the research. For the development of communication skills, were used games to promote communication requirements. The work consists of 49 pages, four chapters, 15 pictures, 32 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpedagoģiskie procesi
dc.title4 – 5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana rotaļā pirmsskolas pedagoģiskā procesā
dc.title.alternativeGames as a tool to promote 4-5 years aged children's communication skills in a preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record