Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorMelkere, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85252
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57393
dc.description.abstractBakalaura darba autore – Liene Melkere. Darba vadītāja - Dr.paed. Ineta Helmane. Bakalaura darba nosaukums: 4-5 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās. Darba mērķis: teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt saskarsmju prasmju sekmēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē 4-5 gadu veciem bērniem lomu rotaļās. Darba pirmajā nodaļā apkopota literatūra par saskarsmes prasmju būtību un nozīmi, 4-5 gadīgu bērnu vecumposma saskarsmes prasmēm un to sekmēšanu lomu rotaļās. Otrajā nodaļā tika veikts pētījums par saskarsmju prasmju sekmēšanu lomu rotaļās. Tiek raksturota pētījuma bāze, pētījuma metodes un izvirzīti kritēriji un rādītāji. Bakalaura darbs sastāv no 60 lappusēm, satur 4 tabulas un 2 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 41 dažādi literatūras un informācijas avoti. Darbā ietverti 9 pielikumi. Bakalaura darba teorētiskais pētījums balstās galvenokārt uz autoru Omarova, Dzintere, Lieģeniece, Pļavniece, Zelmanis, Cedeborg, Sawyer darbiem. Atslēgas vardi: saskarsmes prasmes, lomu rotaļas, 4-5 gadu vecumposms.
dc.description.abstractAuthor of Bachelor thesis – Liene Melkere. Supervisor for Bachelor thesis – Dr.paed. Ineta Helmane. Title of Bachelor thesis: Promoting communication skills of 4-5 year old children in role play. The purpose of this thesis was to theoretically substantiate and to empirically verify options for promoting communication skills among 4-5 year old children in role play in preschool. The first chapter of this paper is a compilation of literature describing the essence and meaning of communication skills, communication skills of 4-5 year old children and promotion of these skills in role play. The second chapter of this paper is dedicated to doing research on promoting communication skills in role play. The basis of reasearch, methods are characterized and criteria and indicators are nominated. This Bachelor thesis consists of 60 pages, contains 4 tables and 2 pictures. 41 different literature and information sources are used in this thesis and it contains 9 attachments. As the basis of Bachelor thesis are used works from authors Omarova, Dzintere, Lieģeniece, Pļavniece, Zelmanis, Cedeborg, Sawyer. Key words: communication skills, role play, 4-5 year old
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subject4-5 gadu vecumposms
dc.subjectcommunication skills
dc.subject4-5 year old
dc.title4-5 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās
dc.title.alternativePromoting communication skills of 4-5 year old children in role play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record