Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorStrautiņa, Kristīne Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:35Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85254
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57395
dc.description.abstractDarba autore: Kristīne Krista Strautiņa Darba tēma: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju attīstība āra nodarbībās Darba veids: Bakalaura darbs Darba vadītāja: Dr.paed.Mg.hist. Staņislava Marsone Pētījuma mērķis – teorētiski un praktiski pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju attīstību āra nodarbībās. Pētījuma uzdevumi: 1.Veikt zinātniskās literatūras analīzi par vidējā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojumu un psiholoģisko attīstību 2.Pētīt sadarbības un saskarsmes attīstību vidējā pirmsskolas vecuma bērnu āra nodarbību izmantošanā 3.Apkopot ieteikumus vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanu āra nodarbībās. Pētījuma metodes: Teorētiskā – zinātniskās literatūras analīze. Empīriskās – pedagoģiskā novērošana, izmēģinājumdarbība, aptauja, bērnu darbības galaproduktu analīze. Pētījuma bāze – X pirmsskolas iestādes vidējās pirmsskolas vecuma bērni (13), pirmsskolas skolotājas (25). Pētījuma struktūra – ievads, teorētiskā daļa, praktiskā daļa, secinājumi, literatūras un informāciju avotu saraksts, pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītība, vidējais pirmsskolas vecumposms sadarbība, sadarbības prasmes, āra nodarbības. Darbā tika izmantoti 23 attēli, trīs tabulas, seši pielikumi, 28 literatūras avoti.
dc.description.abstractAuthor of the work: Kristīne Strautiņa Theme of the work: Development of cooperation skills of middle school children in outdoor activities Type of work: Bachelor's thesis Supervisor: Dr.paed.Mg.hist. Stanislav Marsone The aim of the research is to theoretically and practically study the development of cooperation skills of middle school children in outdoor activities. Research tasks: 1. To analyze the scientific literature on the characteristics and psychological development of middle school children 2. To study the development of cooperation and communication in the use of outdoor activities for middle school children 3. Summarize recommendations for the promotion of cooperation skills of middle school children in outdoor activities. Research methods: Theoretical - analysis of scientific literature. Empirical - pedagogical observation, pilot activity, survey, analysis of the final products of children's activities. Research basis - X pre-school children of secondary school age (13), pre-school teachers (25). Structure of the research - introduction, theoretical part, practical part, conclusions, list of literature and information sources, appendices. Keywords: pre-school education, secondary pre-school age cooperation, cooperation skills, outdoor activities. In the work were used: 23 figures, three tables, six appendices, 28 references .
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecumposms sadarbība
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subjectāra nodarbības
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju pilnveide āra nodarbībās
dc.title.alternativeImproving the cooperation skills of middle preschool childrens in outdoor activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record