Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorMauriņa, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:35Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85256
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57397
dc.description.abstractBakalaura darba autore Līga Mauriņa, temats „Pašorganizācijas prasmju veicināšana sākumskolā attālinātajā mācību procesā”. Bakalaura darba mērķis - izzināt un analizēt sākumskolas skolēnu pašorganizācijas prasmes attālinātajā mācību procesā. Teorētiskajā daļā veikta pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze par bērnu vecumposma īpatnībām un bērnu pašorganizācijas prasmju iespējām attālinātajā mācību procesā. Empīriskā darba ietvaros tika veikts pētījums par bērnu pašorganizācijas prasmju attīstību sākumskolā, 1. klases ietvaros tika veikta aptaujas metode vecākiem, 2. klases ietvaros tika veikti pedagoģiskie novērojumi un 3. klasē – aptaujas metode skolēniem un viņu vecākiem. Darba apjoms 79 lapaspuses, iekļautas 2 tabulas, 29 attēli, izmantoti 42 literatūras un informācijas avoti un 9 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor of the bachelor's thesis Līga Mauriņa, topic "Promotion of self-organization skills in the process of remote learning in primary school". The purpose of the bachelor's thesis is to find out and analyze the self-organization skills of primary school students in the process of remote learning. In the theoretical part, the analysis of pedagogical and psychological literature on the peculiarities of children's age and the possibilities of children's self-organization skills in the process of remote learning performed. Within the framework of empirical work, a study on the development of children's self-organization skills in primary school. A survey method was conducted for parents in Year 1, pedagogical observations were made in Year 2 and a survey method for students and their parents was conducted in Year 3. Thesis consists of 79 pages, includes 2 tables, 29 figures, 42 references and 9 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpašorganizācijas prasmes
dc.subjectsākumskolas skolēni
dc.subjectpedagoģiskās iespējas
dc.subjectattālinātās mācības
dc.titlePašorganizācijas prasmju veicināšana sākumskolā attālinātajā mācību procesā
dc.title.alternativePromotion of self-organization skills in primary school distance learning process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record