Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorJansone, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:37Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85277
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57412
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu izstrādāja Pedogoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, Tukuma filiāles studente Kristīne Jansone. Darba mērķis ir izpētīt didaktiskās spēles 3-4 gadīgu bērnu runas un valodas attīstībai pirmsskolas pedogoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbs sastāv no trim posmiem: •Pirmajā nodaļā tiek apkopota informācija par valodas un runas jēdzienu un par valodas un runas veicināšanu 3-4 gadīgiem bērniem. •Otrajā nodaļā tiek apkopota informācija par valodas un runas veicināšanu ar didaktisko spēļu palīdzību pirmsskolas izglītības iestādē. •Trešajā nodaļā tiek veikts pedogoģiskais izmēģinājums ar didaktiskajām spēlēm, lai veicinātu 3-4 gadīgu bērnu runas un valodas attīstību. Pedogoģiskajā izmēģinājumā piedalās 10 pirmsskolas izglītības X bērni. Pedogoģiskā izmēģinājuma rezultāti apstiprina, ka regulāri izmantojot didaktiskās spēles bērniem uzlabojas valodas un runas prasmes. Trešajā daļā arī tika veikta pedogogu intervija, kura apstiprināja, ka pirmsskolas pedogogi izmanto didaktiskās spēlēs pedogoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbs sastāv no trīs nodaļām, 46 lpp, 19 attēliem, 3 tabulām, 8 pielikumiem un 42 literatūras un citiem avotiem.
dc.description.abstractThe qualification paper was developed by Kristīne Jansone, a student of the Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, Tukums Branch. The mission of the work is to study didactic games for speech and language development of 3–4-year-old children in the preschool pedagogical process. The qualification work consists of three stages: •The first chapter summarizes information on the concept of language and speech and on the promotion of language and speech in 3–4-year-olds. •The second chapter summarizes information on language and speech promotion through didactic games in pre-school education. •In the third chapter, a pedagogical experiment with didactic games is performed to promote the speech and language development of 3–4-year-old children. 10 preschool X children participate in the pedagogical experiment. The results of the pedagogical experiment confirm that regular use of didactic games for children improves language and speech skills. In the third part, a survey of pedagogues was also conducted, which confirmed that preschool pedagogues use it in didactic games in the pedagogical process. The qualification paper consists of three chapters, 46 pages, 19 figures, 3 tables, 8 appendices and 42 literature and other sources. Keywords: speech, language, didactic games, preschool
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRuna
dc.subjectValoda
dc.subjectDidaktiskās spēles
dc.subjectPirmsskola
dc.titleDidaktiskās spēles 3-4 gadīgu bērnu runas un valodas attīstībai pirmsskolā
dc.title.alternativeDidactic games for speech and language development of 3-4 year old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record