Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorPetrova, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:38Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85287
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57422
dc.description.abstractAutore: Olga Petrova. Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadu vecu bērniem matemātisko prasmju sekmēšana rotaļās dabā. Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt un praktiski pārbaudīt 2-3 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju sekmēšanu rotaļās dabā. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorēriskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa sastāv no teorētiskās analīzes matemātisko prasmju sekmēšanas pedagoģiskajā procesā, 2-3 gadīgu bērnu raksturojums un rotaļās dabā – matemātisko prasmju sekmēšanai. Empīriskajā daļās ir aprakstītas pētījuma gaitas un praktiskas nodarbības par matemātisko prasmju sekmēšanu rotaļās dabā un pētījuma rezultāti. Pētījuma empīriskajā daļā aptaujā, izmantojot anketu, piedalījas 25 pedagogi un 7 bērni, kuri tika novēroti praktisko rotaļnodarbību laikā dabā. Kvalifikācijas darba apjoms: 47 lpp, 20 attēli, 2 tabulas, 30 literatūras avoti, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: 2-3 gadus veci bērni, matemātiskas prasmes, sekmēšana, salīdzinājums, rotaļa, daba.
dc.description.abstractThe author of the qualification paper: Olga Petrova The name of the qualification paper: Promoting mathematical abilities of 2-3 years old children playing on nature. The aim of the qualification paper is to investigate and check in practice the promotion of mathematical abilities for 2-3years old children playing on nature. The qualification paper consists of the theoretical part and empirical part. The theoretical part reveals theoretical analysis of promoting mathematical abilities in the pedagogical process, characterizing of 2-3 years old children and playing on nature – for promotion of mathematical abilities. Empirical part contains the research process and practical activities of promoting mathematical abilities in playing on nature, as well as the results of the research. In the empirical part of the research, with the help of quastionnaire, were questioned 25 pedagogues and 7 children who have been observed during the activities on nature research. The volume of the qualification paper: 47 pages, 20 pictures, 2 tables, 30 literature units, 4 appendixes. Keywords: 2-3 years old children, mathematical abilities, promotion, comprasion, play, nature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject2-3 gadus veci bērni
dc.subjectmatemātiskas prasmes
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectsalīdzinājums
dc.subjectrotaļa
dc.title2-3 gadu vecu bērniem matemātisko prasmju sekmēšana rotaļās dabā
dc.title.alternativePromoting mathematical abilities of 2-3 years old children playing on nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record