Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorKalveite, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:39Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85295
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57429
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Elīna Kalveite. Kvalifikācijas darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu lasīt-rakstītprasmes veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt metodes un paņēmienus 5 - 6 gadīgu bērnu lasītrakstītprasmju apguves veicināšanai. Darba pirmajā nodaļā tiek teorētiski pētītas metodes, ar kādām tiek veicināta 5 – 6 gadus vecu bērnu lasīt un rakstītprasmes apguve. Tiek pētītas dažādu autoru un zinātnieku teorijas par lasīt un rakstītprasmju veicināšanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Kā arī tiek pētīta bērnu attīstība šajā vecumposmā. Otrajā nodaļā tiek veikts empīriskais pētījums, kā ar dažādu aktivitāšu (spēļu un rotaļu) palīdzību var veicināt 5 – 6 gadīgu bērnu lasīt un rakstītprasmes apguvi. Tika izvērtētas bērnu prasmes pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Pētījuma sākuma un beigu rezultāti tika apkopoti, izdarīti secinājumi. Pētījuma beigās tika apkopotas dažādas aktivitātes, ar kuru palīdzību bērni var ātri un vienkārši, caur rotaļām un spēlēm, iemācīties lasīt un rakstīt. Atslēgas vārdi: lasītprasme, rakstītprasme, veicināšana, rotaļas, spēles. Kvalifikācijas darbs sastāv no 45 lapaspusēm. Tajā skaitā 3 tabulas, 6 attēli, 3 pielikumi. Izmantoti 25 informācijas avoti.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Elīna Kalveite. The topic of the qualification paper: Stimulation of reading and writing skills of older preschool children in the pedagogical process in pre-school. Aim: Theoretical and practical study of methods and techniques for the stimulation of 5-6-yearold children to acquire reading and writing skills. The first chapter of the paper includes a theoretical study of methods used to stimulate the acquisition of reading and writing skills of 5-6-year-old children. The author has studied the theories of various authors and scholars on the stimulation of reading and writing skills in the preschool pedagogical process, as well as the development of children at this age. The second chapter consists of an empirical study of how reading and writing skills can be simulated in 5-6-year-old children through various activities (games and play). The skills of the children were assessed at the beginning and the end of the study. The results at the beginning and the end of the study were summarized and conclusions were drawn. At the end of the study, the author has summarized various activities to help children quickly and easily learn to read and write through play and games. Keywords: reading skills, writing skills, stimulation, play, games. The qualification paper amounts to 45 pages, including 3 tables, 6 figures, 3 annexes. 25 sources of information were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectveicināšana
dc.subjectrotaļas
dc.subjectspēles
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu lasīt-rakstītprasmes veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
dc.title.alternativeStimulation of reading and writing skills of older pre-school children in the pedagogical process in pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record