Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorLapiņa-Briede, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:44Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85336
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57466
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs: “Piecu un sešu gadu vecu bērnu problēmrisināšanas prasmes sekmēšana matemātikas satura apguves procesā” Kvalifikācijas darba autors: Māra Lapiņa-Briede Pētījuma jautājums: Kā sekmēt bērna problēmrisināšanas prasmes matemātikas satura apguves procesā? Pētījuma mērķis: Izpētīt piecu un sešu gadu vecu bērnu problēmrisināšanas prasmes sekmēšanu matemātikas satura apguves procesā. Pētījuma saturs: no ievada, divām daļām un sešām apakšnodaļām, secinājumiem, literatūras un citu avotu saraksta un pielikuma. Pētījuma rezultāti: 68 lappuses, 23 attēli, 7 tabulas, 49 bibliogrāfisko vienību skaits, 7 pielikumi. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz pedagogu, psihologu, un filozofu: A.Elango, R.Fišera, I.Freibergas, L.Grīnvaldes, E.Ģingulis, Ē.Kalvāna, V.Krinkales, A.Lopatinas un citu autoru un avotu atziņām par problēmrisināšanas prasmju sekmēšanu matemātikas satura apguves procesā piecus un sešus gadus veciem bērniem. Pētnieciskajā daļā atklājas, kā problēmsituācijas prasmes sekmē piecu un sešu gadus vecu bērnu matemātikas satura apguvi. Apkopojot novērošanas datus par bērniem un praktiskās iemaņas problēmrisināšanas prasmju apguvē, izstrādāju pētījuma plānu, nodarbību ciklu un veicu praktisko un radošo darbu analīzi.
dc.description.abstractQualification work: “Possibilities of five and six years old child personality development in the process of formation of mathematical notions” Author of the qualification: Mara Lapina-Briede Objektive: to investigate the possibilities of five- and six-year-old child personality development in the process of formation of mathematical notions. The qualification consist of 68 pages, 23 pictures, 7 tables, 49 number of bibliographic units, 7 appendix. The theoretical part of the study is based on the findings of pedagogues, psychologists and philosophers A.Elango, R.Fischer, I.Freiberga, L.Grinvalde, E.Gingulis, E.Kalvāns, V.Krinkales, A.Lopatinas and other authors and sources on the promotion of problem solving skills in the process of learning mathematics content for five and six year old children. The research part reveals how problem-solving skills facilitate the acquisition of mathematics content by five- and six-year-old children. After collecting observational data on children and practical skills in problem-solving skills acquisition, I developed a research design, a lesson cycle and conducted an analysis of practical and creative work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectmatemātika
dc.subjectprasmes
dc.subjectproblēmu risināšana
dc.titlePiecu un sešu gadu vecu bērnu problēmrisināšanas prasmes sekmēšana matemātikas satura apguves procesā
dc.title.alternativePossibilities of five and six years old child personality development in the process of formation of mathematical notions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record