Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorGolubecka, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:44Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85338
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57468
dc.description.abstractDarba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu empātijas veicināšana literāro darbu iepazīšanas procesā. Darba autors: Iveta Golubecka Darba zinātniskā vadītāja: Doc.p.i., Dr. paed. Inese Freiberga. Darba apjoms: 54 lappuses. Darbā ietvertas 3 tabulas, 6 attēli, ievads, 2 nodaļas, izmantotās literatūras saraksts ar 50 vienībām, 13 pielikumi. Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu empātijas veicināšanās iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskās daļas ietvaros tiek pētīta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra, analizēts empātijas jēdziens, kā arī tās ietekmējošie faktori bērnos 5-6 gadu vecumposmā. Tiek analizēta literatūras ietekme uz empatijas sekmēšanu. Teorētiskajā daļā tika apskatīti un analizēti tādi jautājumi, kā empātijas termina skaidrojums; vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums; empātijas sekmēšana, izmantojot literāros darbus. Pētījuma empīriskajā daļā tika veikta bērnu novērošana; pārrunas ar bērniem; pedagoģiskais izmēģinājums; iegūto datu apstrāde un analīze. Vēl pētījuma praktiskajā daļā tiek veikts bērnu darbības novērojums un apkopoti izdarītie secinājumi. Pētījuma gaitā tiek noskaidrota atbilde uz pētāmo jautājumu: Kādi ir litrārā darba iepazīšanas nosacījumi, lai sekmētu empātijas veidošanos? Atslēgvārdi: Empātija, literārie darbi, vecākā pirmsskolas vecumposma bērni.  
dc.description.abstractThesis title: Promoting the empathy of older pre-school children in the process of literary work acquaintance Author of the work: Iveta Golubecka Scientific supervisor: Doc.p.i., Dr. paed. Inese Freiberga. Workload: 54 on the page. The work includes 3 tables, 6 pictures, introduction, 2 chapters, list of used literature with 50 units, 13 attachments. Aim of the research: To theoretically analyze and practically test the possibilities of promoting the empathy of the older pre-school children in the process of getting acquainted with literary works. The study consists of two parts - theoretical and empirical. Within the theoretical part, the pedagogical and psychological literature is studied, the concept of empathy is analyzed, as well as the factors influencing it in children aged 5-6. The influence of the literature on the promotion of empathy is analyzed. The theoretical part considered and analyzed issues such as In the practical part of the study, a negotiation method was used to explore the child ………. In the practical part of the research, the observation of children's activities is performed and the conclusions are summarized. In the course of the study, the answer to the question to be studied is clarified: What are the conditions for getting to know the literary work in order to promote the formation of empathy? Keywords: Emphaty, literary works, older age preschool children.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEmpātija
dc.subjectLiterārie darbi
dc.subjectVecākā pirmsskolas vecumposma bērni
dc.subjectPirmsskola
dc.titleVecākā pirmsskolas vecumposma bērnu empātijas veicināšana literāro darbu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativePromoting the empathy of older pre-school children in the process of literary work acquaintance
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record