Talsu novada tradicionālās kultūras apguve integrētā mācību procesā 2. klasē
Author
Heinrihsone, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore ir Inga Heinrihsone. Bakalaura darba temats - Talsu novada tradicionālās kultūras apguve integrētā mācību procesā 2. klasē. Pētījuma mērķis - teorētiski un praktiski izpētīt Talsu novada tradicionālās kultūras apguves iespējas integrētās mācībās 2. klasē. Teorētiskajā daļā tika raksturotas jaunākā skolas vecumposma bērnu attīstības īpatnības, raksturota integrētā mācību būtība, apkopoti satura un metodikas teorētiskie aspekti, kā arī izveidots pārskats par Talsu novada tradicionālo kultūru. Empīriskajā daļā tika veikta intervija ar sākumskolas skolotājiem, lai noskaidrotu, vai skolotāji mācību procesā integrē mācību saturu un iekļauj Talsu novada tradicionālās kultūras elementus. Darba autore izstrādāja integrētas mācību satura nodarbības 2. klasei, katrā nodarbībā akcentējot Talsu novada tradicionālās kultūras izzināšanu. Bakalaura darba apjoms - 79 lappuses. Darbā izmantots 1 attēls un 1 tabula, darbs ietver 54 literatūras avotus un 2 pielikumus. Atslēgas vārdi sākumskola, integrēts mācību saturs, tradicionālā kultūra. The author of the work is Inga Heinrihsone. Work subject: learning the traditional culture of Talsi district in an integrated learning process in Grade 2. The aim of the research to study the theory and practical terms of the traditional cultural learning capabilities of the Talsi district in integrated training in Grade 2. The theoretical part of the analysis of different sources of literature described the specific features of the development of the youngest children at school, described the integrated nature of teaching, summarized theoretical aspects of content and methodology, as well as an overview of the traditional culture of Talsi district. Empirical part. An online interview with primary school teachers was conducted on the empirical part to see whether teachers integrate the teaching content and include elements of the traditional culture of the Talsi district in the learning process. The author developed integrated learning lessons for grade 2, highlighting the learning of the traditional culture of the Talsi district in each lesson. Work contains of 79 pages. The work uses 1 image and 1 table, with 54 literature sources and 2 attachments. Key words primary school, integrated learning content, traditional culture.