Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorProkofjeva, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:49Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85433
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57512
dc.description.abstractDarba nosaukums: Fizisko aktivitāšu izmantošanas iespējas 2-3 gadus veciem bērniem sekmīgā adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Izvirzītais mērķis: izpētīt fizisko aktivitāšu izmantošanas iespējas 2-3 gadus veciem bērniem sekmīgā adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmā nodaļa sastāv no 3 apakšnodaļām, kur ir izpētīts adaptācijas jēdziens un tās raksturojums; 2-3 gadu vecuma bērna raksturojums pētāmās problēmas kontekstā; kā arī fizisko aktivitāšu daudzveidība un raksturojums. Otrā nodaļa sastāv no sešām apakšnodaļām, kur ir privātās pirmsskolas izglītības iestādes “X” apraksts un dienas režīms; fiziskās aktivitātes piemēri sekmīgam adaptācijas procesam; pētījuma metodes apraksts. Kā arī - bērnu raksturojums, uzsākot pirmsskolas izglītības iestādes gaitas un adaptācijas procesu, izmēģinājuma darbības programma un adaptācijas procesa atkārtots izvērtējums. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lappusēm, t.sk. - 6 tabulas, 6 attēli, izmantoti 43 informācijas avoti un ir 11 pielikumi. Atslēgvārdi: adaptācija, pirmsskolas izglītības iestāde, fiziskās aktivitātes, bērns, pedagogs.
dc.description.abstractTitle: Possibilities of using physical activities for children of 2-3 years of age in a successful adaptation process in a preschool educational institution. Purpose of the work: To study different possibilities of using physical activities in children of 2-3 years old for a successful adaptation process in a preschool educational institution. The work consists of two chapters. The first chapter consists of 3 subsections, which study the concept of adaptation and its characteristics, characterization of a 2-3-year-old child in the context of a research study, in addition, features varieties of physical activities. The second chapter (or section) consists of six subsections, which contain a description of the private preschool "X" and the daily routine, examples of physical activities for a successful adaptation process, description of research methods. Chapters also contain characteristics of children at the beginning of the adaptation process, a trial program of classes, and a reassessment of the adaptation process. The qualification work consists of 43 pages, including 6 tables, 6 figures, 43 information resources, and 11 enclosures. Keywords: adaptation, preschool educational institution, physical activity, child, teacher.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectadaptācija
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectfiziskās aktivitātes
dc.subjectbērns
dc.subjectpedagogs
dc.titleFizisko aktivitāšu izmantošanas iespējas 2-3 gadus veciem bērniem sekmīgā adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePossibilities of using physical activities for children of 2-3 years of age in a successful adaptation process in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record