Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorOre, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85453
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57517
dc.description.abstractDarba autore: Inga Ore Darba temats: 4 gadīgu bilingvālo bērnu runas attīstības veicināšana Zinātniskā vadītāja: Dr.paed. Ieva Margeviča-Grinberga Darba apjoms: 39 lpp, 4 tabulas, 10 attēli, 30 literatūras avoti, 11 pielikumi Pētījuma objekts: 4 gadīgu bērnu runas attīstība. Pētījuma priekšmets: 4 gadīgu bērnu runas attīstības veicināšana. Pētījuma mērķis: izpētīt un noteikt piemērotākos paņēmienus, kā veicināt bērnu runas attīstību. Teorētiskajā pētījumā tika izzinātas 4 gadīgo bērnu vecuma īpatnības. Izpētīti avoti par divvalodību. Raksturota bērnu runas attīstība. Empīriskajā pētījumā izklāstīti vērtēšanas kritēriji pētījuma sākumā pieciem X.pirmsskolas bērniem. Pēc tam veiktas izmēģinājuma darbības un novērošana. Lai rastos izpratne par paveikto, bērni tika vērtēti pēc izstrādātajiem kritērijiem atkārtoti. Balstoties uz iegūto informāciju secināms, ka valodas attīstības veicināšanas metodes ir sniegušas savu devumu bērnu runas attīstībā. Pētījumā izmantots: teorētiskie avoti, pedagoģiskā novērošana, izmēģinājumdarbības, veikta iegūto datu apstrāde un analīze. Atslēgas vārdi: runas attīstība, bilingvisms, izmēģinājuma nodarbības.
dc.description.abstractAuthor of the work: Inga Ore Subject of the work: Encouraging speech development of 4 years old bilingual children Scientific supervisor: Dr. Paed. Ieva Margeviča - Grinberga Work scope: 39 pages, 4 tables, 10 figures, 30 references, 11 annexes Object of study: speech development of 4 years old children. Subject of study: Encouraging speech development of 4 years old children. Objective of study: to study and determine most suitable methods for encouraging speech development in children. Age specifics of 4 years old children were examined during the theoretical study. Sources on bilingualism were studied. Speech development of children was described. The empirical study presents the evaluation criteria at the beginning of the study for five preschool children from preschool X. Afterwards, pilot activities and observation were carried out. In order to gain an understanding of what was being done, the children were evaluated repeatedly according to the criteria developed. Based on the information collected, it can be concluded that language development methods have contributed to children's speech development. The study deployed: theoretical sources, pedagogical observation, experimental activities, data processing and analysis. Keywords: speech development, bilingualism, experimental activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectbilingvisms
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectrunas veicināšana
dc.subjectvidējais vecumposms
dc.title4 gadīgu bilingvālo bērnu runas attīstības veicināšana
dc.title.alternativeEncouraging speech development of 4 years old bilingual children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record