Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorBriede, Alla
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85461
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57521
dc.description.abstractDarba nosaukums: Bērnu ekoloģiskā audzināšana pirmsskolas izglītības 1. posmā. Darba autore: Alla Briede. Darba vadītāja: Doc., Dr. paed. Daiga Kalniņa. Pētījumā tiek analizēts bērnu ekoloģiskā audzināšana un tās mācību metodes pirmsskolas izglītības 1. posmā. Pētījuma mērķis ir, balstoties uz teorētisko analīzi, zinātnisko un metodisko literatūru par ekoloģisko audzināšanu, atlasīt un aprobēt metodes bērnu ekoloģiskās audzināšanas pirmsskolas izglītības 1. posmā. Darba autore atlasīja un analizēja bērnu ekoloģiskās audzināšanas pirmsskolas metožu teorētisko pamatojumu. Atlasīto metožu efektivitātes pārbaudīšanai tika veikts pedagoģiskais novērojums un ekspertu aptauja. Kvalifikācijas darba nobeigums ietver galvenos secinājumus, kuri veidoti, balstoties uz darba izvirzītajiem uzdevumiem, un priekšlikumus pirmsskolas izglītības pedagogam ekoloģiskās audzināšanas gaitā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 76 lapaspusēm, 3 nodaļām - 2 teorētiskās, 1 praktiskā, 6 tabulas, 3 attēli, izmantoti 30 informācijas avoti, pievienoti 6 pielikumi.
dc.description.abstractTopic: Ecological upbringing of children in the first phase of pre - school education. The author: Alla Briede. Supervisor: Doc., Dr. paed. Daiga Kalniņa. Study analyses the ecological upbringing of children and its teaching methods in the first phase of pre- school education. The aim of the study is, on the basis of theoretical analysis, scientific and methodical literature about ecological upbringing, to select an bury methods in the first phase of childhood ecological of children ecological upbringing. The author of the work selected and analysed the theoretical justifaction about pre- school ecological upbringing methods. To test the effectiveness of selected methods, a pedagogical observation and expert survey was carried out. The conclusion of the qualification work includes the main conclusions based on the tasks assigned to the work and proposals for pre – school teacher in the course of ecological upbringing. The qualification work consists of 76 pages, 3 chapters - 2 theoretical, 1 practical, 6 tables, 3 images, 30 sources of information, 6 attachments added.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectekoloģiskā audzināšana
dc.subjectpirmsskolas izglītības 1. posms
dc.subjectrotaļa
dc.subjectelsperiments
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.titleBērnu ekoloģiskā audzināšana pirmsskolas izglītības 1. posmā
dc.title.alternativeEcological upbringing of children in the first phase of PRE- school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record