Vizuālā atbalsta dienas plāns uzvedības korekcijai skolēnam ar autismu
Автор
Rācene, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Cibiņa, Vineta
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma – vizuālā atbalsta dienas plāns uzvedības korekcijai skolēnam ar autiskā spektra traucējumiem. Bērniem un skolēniem ar autiskā spektra traucējumiem ir ļoti būtiska nemainīga dienas kārtība un ritms. Jebkura novirze no viņiem ierastās kārtības var radīt lielu satraukumu un uzvedības problēmas. Diplomdarba mērķis ir izvērtēt, vai vizuālā atbalsta dienas plāns veicina uzvedības korekciju skolēnam ar autiskā spektra traucējumiem. Darba autore savā darbā secina, ka izveidots un pielietots individuāls vizuālā atbalsta dienas plāns skolēnam ar autiskā spektra traucējumiem veicina uzvedības korekciju. The theme of Diploma thesis - visual support day plan for behavioural adjustment for a student with autism spectrum disorder. For children and students with autism spectrum disorders, there are very important constant and behavioral problems. The aim of the Diploma thesis is to assess whether the visual support day plan contributes to a behavioural correction for a student with autism spectrum disorders. The author in her work concludes that the creation and application of an individual visual support daily plan for a student with autism spectrum disorder contributes to behavioral adjustment.