Ritmika kā personības attīstības veicinātāja 4 – 5 gadus vecu bērnu attīstībā
Author
Praņēviča, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Sabīne Praņēviča Darba nosaukums: Ritmika kā personības attīstības veicinātāja 4 – 5 gadus vecu bērnu attīstībā Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmā līmeņa pirmsskolas pedagoģija Darba zinātniskais vadītājs: lekt. Mg.sc.edu Agita Klempere-Sipjagina Darba apjoms: 52 lpp. Darba saturs: Darbu veido 3 daļas: 1.Teorētiskās nostādnes par 4 – 5 gadus vecu bērnu attīstību 2.Ritmikas mācība kā bērna attīstības veicinātāja 3.Ritmikas ietekmes iespējas bērna radošuma un sadarbības prasmju veicināšanā Darba mērķis: Izzināt teorētiskās nostādnes par 4 – 5 gadus vecu bērnu attīstību. Apkopot, raksturot un analizēt pedagoģisko literatūru par fizisko aktivitāšu ietekmi uz bērnu attīstību šajā vecumā. Darba autore apkopo literatūru pat ritmikas mācību. Darba gaitā teorētiski tiek izzināta kustības un mūzikas mijiedarbība ritmikas mācības nodarbībās. Tiek apskatīti un analizēti bērna pilnvērtīgas attīstības priekšnosacījumi. Pētījuma praktiskajā daļā, izmantojot rotaļdarbības mūzikas pavadījumā un vadoties pēc izvirzītajiem kritērijiem, darba autore izzina bērnu kustību aktivitāti un radošumu. Secīgi tiek veikts pētījumā izmantoto metožu apraksts, pedagoģiskais novērojums, rezultātu apkopojums un analīze. Tiek izstrādāti ieteikumi. Author of the reaserch: Sabīne Praņēviča Theme of the reaserch: Rhythmics as personal development promoter for 4 to 5 – year – old children Type of the work: Qualification work Study program: First level pre – school pedagogy Scientific supervisor: lekt. Mg.sc.edu Agita Klempere-Sipjagina Thesis volume: 52 p. Contents of the work: The work consists of 3 parts: 1.Theoretical positions on the development of 4 to 5 – year – old children 2.Rhythmic learning as development promoter 3.Possibilities of rhythmic influence in the comprehensive development of a child’s personality Aim of the work: To find out the theoretical principles of the development of 4 to 5 – year – old children. To compile, describe and analyze the pedagogical literature on the impact of physical activity on the development of children at this age. The author compiles the literature even rhythmic teaching. In the course of the work, the interaction of movement and music in rhythmic lessons is theoretically explored. The preconditions for the child’s full development are considered and analyzed. In the practical part of the research, using toys accompanied by music and guided by the set criteria, the author explores the activity and creativity of children’s movements. The description of methods used in the research, pedagogical observation, summary and analysis of the results are performed sequentially. Recommendations are being developed.