Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorLamša, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:58Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85555
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57580
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Kritiskās domāšanas prasmju apgūšana pirmsskolas 2. posmā par tēmu “Rudens Autore: Pētījuma mērķis: 2. posma pirmsskolas vecuma bērnu kritiskās domāšanas attīstības veicināšanas iespējas dabaszinību nodarbībās par tēmu “Rudens.” Darba apjoms: 44 lappuses Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 38 avotiem. Darbā tika analizēta teorētiskā literatūra par kritiskās domāšanas prasmēm, to attīstību pirmsskolas 2. posmā dabaszinībās. Pētījuma daļā tika izstrādāti kritēriji, kuri ir pamatā bērnu novērošanai, lai konstatētu bērnu kritiskās domāšanas prasmēm. Tika izstrādātas arī nodarbības, kuras veicina kritiskās domāšanas prasmju attīstību. Pētījumā secināts, ka, veicot izmēģinājumdarbību, var secināt, ka rezultāti ir uzlabojušies un ar mērķtiecīgu darbību ir iespējams uzlabot kritiskās domāšanas prasmes. Atslēgas vārdi: kritiskā domāšana, pirmsskola, prasmes, 2. posms, rudens
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: “Acquisition of critical thinking skills in the 2nd stage of preschool about topic ‘’Autumn”. Author: Inga Lamša Purpose of the study: Possibilities of promoting the development of critical thinking for pre-school age stage 2 children in science classes about topic: “Autumn”. Page count: 44 pages Paper consists of inteoduction, 4 chapters, conclusions, list of used literature with 38 sources. The theoretical literature about skills of critical thinking skills, its development in the 2nd stage of preschool in science was analyzed in the work. In the research part, criteria were developed that are the basis for observing children to identify children’s critical thinking skills. Lessons were also developed to promote the development of critical thinking skills. The study concludes that the pilot action has shown that the results have improved and that critical thinking skills can be improved through targeted action. Keywords: Criticald thinking, Pre-school, skills, 2nd stage, autumn.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkritiska domāšana
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectprasmes
dc.subject2.posms
dc.subjectrudens
dc.titleKritiskās domāšanas prasmju apgūšana pirmsskolas 2. posmā par tēmu “Rudens”
dc.title.alternativeAcquisition of critical thinking skills in the pre-school 2rd stage on the topic "Autumn"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record