Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorBrēdika, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:59Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85563
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57588
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un no empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apkopotas un analizētas teorētiskās atziņas par mūzikas izmantošanas iespējām pirmsskolas izglītības iestādē bērniem vecumā no 3-4 gadiem, par muzikālajām rotaļām kā muzikālās darbības veidu, pievēršot īpašu uzmanību mūzikas ietekmei uz valodas attīstību. Teorētiskās daļas nobeigumā tiek aprakstīts 3-4 gadus vecu bērnu vispārīgs attīstības raksturojums un valodas attīstība 3-4 gadus veciem bērniem. Empīriskajā daļā norisinās bērnu sākotnējā novērošana, lai noskaidrotu bērnu zināšanas 4 izvirzītajos sasniedzamajos rezultātos valodu mācību jomā: prasmi atdarināt dzirdēto ar skaņu rīkiem un balsi, prasmi pareizi izrunāt visas skaņas, prasmi atbildēt uz jautājumiem, kā arī prasmi rīkoties atbilstoši saklausītajai informācijai, paskaidrojot savu darbību. Darba autore veic izmēģinājuma darbību, izmantojot muzikālās ritma rotaļas, lai attīstītu konkrētās prasmes. Pētījuma nobeiguma daļā norisinās bērnu novērošana perioda noslēgumā un analizēti rezultāti, iekļaujot intervijas fragmentus ar pirmsskolas skolotājām, kā arī aprakstīti darba autores secinājumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, 4 apakšnodaļām, secinājumiem, 3 tabulām, 11 attēliem un 6 pielikumiem.
dc.description.abstractThe qualification work consists of a theoretical part and an empirical part. The theoretical part summarizes and analyzes the theoretical findings about the possibilities of using music for pre-school children aged 3-4 years, about musical games as a form of musical activity, paying special attention to the influence of music on language development. At the end of the theoretical part, the general development characteristics of 3-4 year old children and language development for 3-4 year old children are described. In the empirical part, the initial observation of children takes place to find out the children's knowledge of the 4 achievable results in the field of languages: the ability to imitate what is heard with sound tools, the ability to pronounce all learning sounds correctly, the ability to answer questions. The author performs a pilot activity using musical rhythm games to develop different skills. In the final part of the research, the results of the closing and analysis of the period of observation of the children are included, including excerpts from the interview with the pre-school teachers, as well as the conclusions of the author are described. The qualification work consists of an introduction, 5 chapters, 4 subsections, conclusions, 3 tables, 11 figures and 6 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērns
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectmuzikālās ritma rotaļas
dc.subjectruna
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleValodas sekmēšana ar muzikālo ritma rotaļu palīdzību pirmsskolas izglītības iestādē bērniem 3-4 gadu vecumā
dc.title.alternativePromoting the language through musical rhythm games in pre-school education for children aged 3-4 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record