Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorRomule, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:59Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85565
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57590
dc.description.abstractKvalifiklācijas darba temats: “Pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība adaptācijas procesa veicināšanā 1,5 – 2 gadus veciem bērniem”. Kursa darba autore: Aleksandra Romule Kursa darba vadītāja: Mg. Paed. Ineta Aizporiete Kvalifikācijas darba apjoms: 63 lapas, 8 tabulas, 9 attēli, 5 pielikumi, izmantoti 32 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika analizēta zinātniskā literatūra par adaptācijas procesu, raksturotas 1.5 – 2 gadīgo bērnu adaptācijas īpatnības, kā arī analizētas pirmsskolas izglītības iestādes un bērnu vecāku sadarbības iespējas adaptācijas sekmēšanai. Otrajā daļā, balstoties uz teorētiskām atziņām, tika veikts empīrisks pētījums, kurā tika izstrādāti hipotēzes pārbaudes kritēriji, atbilstoši kritērijiem tika noteikts bērnu adaptācijas līmenis sākumā, vidū un beigās. Ar mērķi sekmēt bērnu adaptāciju, tika organizēts un realizēts praktiskais darbs ar bērnu vecākiem. Analizēta bērnu adaptācijas dinamika un rezultāti. Darbā ir izstrādātas rekomendācijas bērnu vecākiem ar ieteikumiem, kā atvieglot bērnu adaptācijas procesu, kas pamato darba praktisko nozīmi. Atslēgas vārdi: bērni, pirmsskolas izglītības iestāde, adaptācija, sadarbība, veicināšana.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: “Cooperation between pre-school educational institutions and parents in promoting the adaptation process for 1.5 - 2 year old children”. The author : Aleksandra Romule Academic advisor : Mg. Paed. Ineta Aizporiete Structure of the Paper: 63 pages, 8 tables, 9 pictures, 5 pielikumi. The list of literature contains 32 entries. The qualification work consists of two parts. In the first part, the scientific literature on the adaptation process was analyzed, the peculiarities of adaptation of 1.5 - 2 year old children were described, as well as the possibilities of cooperation between pre - school educational institutions and children 's parents to promote adaptation were analyzed. In the second part, based on theoretical findings, an empirical study was conducted, in which the criteria for testing the hypothesis were developed, and the level of adaptation of children at the beginning, middle and end was determined according to the criteria. In order to facilitate the adaptation of children, practical work with children's parents was organized and implemented. The dynamics and results of children's adaptation are analyzed. The paper develops recommendations for parents with recommendations on how to facilitate the process of children's adaptation, which justifies the practical significance of the work. Keywords: children, pre-school educational institution, adaptation, cooperation, promotion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectbērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectadaptācija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectveicināšana
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība adaptācijas procesa veicināšanā 1,5-2 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeCooperation between pre-school educational institutions and parents in promoting the adaptation process for 1,5-2 year old chidren
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record