Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorMeļņika, Darja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85581
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57601
dc.description.abstractDarba nosaukums: Ģimenes un pirmsskolas sadarbība bērnu 3-4 gadu vecumam labvēlīgai adaptācijai. Darba autors: Darja Meļņika. Pētījumā mērķis: Analizēt ģimenes un pirmsskolas iestādes sadarbības iespējas 3-4 gadu vecu bērnu labvēlīgai adaptācijai pirmsskolas izglītības iestāde. Pētījumā teorētiskā daļa ir balstīta uz dažu autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā adaptācijas procesa labvēlīgā norise, pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība bērnu adoptācijā. Sniegts adaptācijas jēdziena skaidrojums, kā arī izskatīta bērnu attīstība īpatnības 3-4 gadu vecumā. Praktiskajā daļā veikts pētījums par ģimenes un pirmsskolas iestādes sadarbības iespējām 3-4 gadu vecu bērnu labvēlīgai adaptācijai. Pētījums sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums, kurā tiek pētīta pirmsskolas iestādes skolotāju sadarbība ar vecākiem un bērnu novērošana adaptācijas procesā. Pētījums tiek veikts Salaspils pirmsskolas izglītības iestādē “X”. Pētījumā piedalījās 11 bērni, 3-4 gadus veci un 23 bērnu vecāki. Novērojumā iegūtie rezultāti liecina, ka bērnu adaptācijas process pirmsskolas izglītības iestādē būs sekmīgāks, ja bērnam būs drošības un stabilitātes izjūta pirmsskolas izglītības iestādē un saņems pieaugušo uzmanību un vecāku ticību sava bērna spējam un palīdzēs viņam iekļauties jaunajā vidē.
dc.description.abstractTitle of work: Family and pre-school cooperation for 3-4 year old child-friendly adaptation Author of the work: Darja Melnik The aim of the study is to analyze the possibilities for family and pre-school cooperation for the favorable adaptation of 3–4 yearold by the preprimary education institution. In the study, the theoretical part is based on the lessons of some authors. The theoretical part analyses issues such as the favorable development of the adaptation process, cooperation between early schoolteachers and parents on child adaptation. An explanation of the concept of adaptation was provided as well as the development of children under the specific age of 3-4 years. A study has been carried out in the practical part on the possibilities for family and pre-school cooperation for the favorable adaptation of children 3-4 years. The study consists of theoretical and practical parts. In the empirical part, a study is conducted in which the cooperation of preschool teachers with parents and the observation of children in the adaptation process is investigated. The research is conducted in Salaspils pre-school educational institution “X”. The study involved 11 children, 3-4 years old and 23 parents. The results show that the process of children's adaptation in a pre-school is more successful if the child has a sense of security and stability in the pre-school and receives adult attention and parental confidence in their child's abilities and helps them to integrate into the new environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBērnu adaptācija
dc.subjectĢimene
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectSadarbība
dc.titleĢimenes un pirmsskolas sadarbība bērnu 3-4 gadu vecumam labvēlīgai adaptācijai
dc.title.alternativeFamily and pre-school cooperation for 3-4 year old child-friendly adaptation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record