Show simple item record

dc.contributor.advisorUtāns, Juris
dc.contributor.authorŠikova, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:03Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85614
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57614
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt puantilisma apguvi vizuālās mākslas stundās 6. klasē. Galvenie diplomdarba uzdevumi ir iepazīties ar teoriju par puantilismu, tā pārstāvjiem un mākslas darbiem, izstrādāt vērtēšanas kritērijus un mācību uzdevumus 6. klasei tēmas apgūšanai. Veikt pedagoģiskā uzdevumu izpildi, kā arī analizēt darba rezultātus un izstrādāt secinājumus un ieteikumus veiksmīgai skolēnu darbībai puantilisma virziena apguvei un radošai darbībai. Darbs sastāv no 3 nodaļām - ievada, galvenās daļas, secinājumiem un pielikumiem. Galvenā nodaļa sastāv no 3 apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā tiek apskatīta puantilisma virziena rašanās, virziena raksturojums un izcilākie virziena pārstāvji Latvijā un pasaulē. Otrajā apakšnodaļā tiek aprakstīts pusaudžu vecumposma raksturojums. Un trešajā apakšnodaļā ir uzdevumu kopa vizuālās mākslas stundām 6. klasē, kurā ir izstrādāti stundu plāni, mācību metodes un vērtēšanas kritēriji. Diplomdarba noslēgumā var iepazīties ar autores secinājumiem - audzēkņu rezultātu izvērtējumu un ieteikumiem veiksmīgai skolēnu darbībai puantilisma virziena apguvei. Pielikumā ir pievienotas uzskates materiālos izmantotās mākslinieka reprodukcijas, prezentācija, atmiņu spēles attēli, vērtēšanas sistēmas tabulas un skolēnu radošo darbu attēli. Darba apjoms 40 lpp. pamatteksts un 4 pielikumi.
dc.description.abstractThe purpose of the diploma thesis is to explore the learning of semi-formality in visual arts hours in Class 6. The main tasks of the graduate work are to familiarise themselves with the theory of semi-nationalism, its representatives and artworks, to develop evaluation criteria and teaching tasks for class 6 for the acquisition of the subject. Perform pedagogical tasks, as well as analyse the results of the work and draw up conclusions and recommendations for successful pupils' activities for the learning and creative activities of semi-anism. The work consists of 3 chapters - introduction, main parts, conclusions and attachments. The main section consists of 3 sub-chapters. The first section deals with the development of a half-way direction, the nature of the direction and the most prominent representatives of the direction in Latvia and the world. The second section describes the characteristics of the teenage age. And the third subsection contains a set of tasks for visual arts hours in Class 6, which includes hourly plans, teaching methods and valuation criteria. At the end of the diploma thesis, the author's conclusions: assessment of the results of students and recommendations for successful pupils' activities for learning the direction of semi-anism. The following are the artist's reproductions, presentation, memory game images, evaluation system tables, and images of children's creative works used in the visual materials. The amount of work is 40 pages, body and 4 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPuantilisms
dc.subjectpunkts
dc.subjectkrāsu optiskā sajaukšanās
dc.subjectdivizionisms
dc.titlePuantilisma apguve vizuālās mākslas stundās 6. klasē
dc.title.alternativeLearning of Pointillism of Visual Art Lessons in Class 6
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record