Pedagoģiskās metodes un paņēmieni mācību motivācijas veicināšanā matemātikas stundās interešu profesionālās ievirzes izglītības programmas skolēniem
Author
Semjonova, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
par Oksanas Semjonovas diplomdarbu “Pedagoģiskās metodes un paņēmieni mācību motivācijas veicināšanā matemātikas stundās interešu profesionālās ievirzes izglītības programmas skolēniem.” Par diplomdarba mērķi izvirzīts raksturot mācību motivāciju matemātikas stundas interešu profesionālās ievirzes izglītības programmas skolēniem un noteikt kādas pedagoģiskās metodes un paņēmieni visefektīvāk darbojās mācību motivācijas veicināšanā. Darbā tiek apskatītas sekojošas tēmas: mācību motivācijas raksturojums, pusaudžu mācību motivācijas īpatnības, motivācijas veidošanas metodes, pedagoģiskās metodes un paņēmieni mācību motivācijas veicināšanā. Darbā ir analizēta skolēnu ar sporta profesionālu ievirzes attieksme pret skolu, mācībām matemātikas stundās, kas nosaka šo skolēnu vēlmi mācīties. Diplomdarba struktūru veido: ievads, 5 daļas, 1 tabula, 2 attēli, 18 diagramas, 4 pielikumi un 28 literatūras avoti. Diplomdarba apjoms – 53 lpp. for Oksanas Semjonovas diploma paper “Pedagogical methods and techniques in promoting learning motivation in mathematics lessons for interest vocational education programs for students..” The aim of the diploma thesis is to describe the learning motivation of mathematics lessons for studentswith a professional direction in sports and determine which pedagogical methods and techniques worked most effectively in promoting learning motivation. The following topics are considered in the work: characterization of learning motivation, peculiarities of adolescents' learning motivation, methods of motivation formation, pedagogical methods and techniques in promoting learning motivation. The paper analyzes the attitude of students with sports professional orientation towards school, learning in mathematics lessons, which determines the desire of these students to learn. The structure of the diploma thesis consists of: introduction, 5 chapters, 1 table, 2 images, 18 charts, 4 appendages and 28 literature sources.